PEACHY SHORT SUEDE JACKET

"Las był jak kobieta, którą kocha się przez całe życie, ponieważ zawsze 
pozostanie tajemnicą, na zawsze zachowa coś nieodgadnionego."

Wiele czasu upłynęło kiedy się zdecydowałam na zakup prawdziwej skórzanej kurtki zip w kolorze pomarańczy. Zawsze marudziłam na brak kolorów
mojej szafie ale nigdy nie zdecydowałam się na taki zakup a tu wielki krok w przód. Jestem w niej zakochana ! Zestawiłam ją z spódniczką w kolorze brudnego złota w fasonie  bombki który uwielbiam, do tego t-shirt z motywem amerykańskiej dziewczyny w szortach flagi usa. Oczywiście do tego nie mogło zabraknąć szpilek na 
wysokim obcasie i platformie w równie podobnym kolorze.
ramoneska - veromoda / tutaj , t-shirt - bershka , spódniczka - click , szpilki - click , kolczyki(DIY)/pierścionki - h&m

40 comments:

  1. kurteczka bardzo ładnie wygląda ze spódnicą ;)

    ReplyDelete
  2. Wooow, ta kurtka jest REWELACYJNA! :) Chyba najlepsza, jaką widziałam - serio, serio! Jestem totalnie w niej zakochana i w Twoim looku! <3 Brawo za spódniczkę, przełamujesz się powoli, to się ceni!
    Według mnie Twój najlepszy ubiór, jestem całym sercem na tak! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jej.. dziękuje kochana za tak piękne słowa, faktycznie przełamuje się do różnych połączeń i próbuje eksperymentować ;* dziękuje!

      Delete
  3. o jeny jaka śliczna ta kurteczka i spódnica... a Ty masz cudownie zgrabne nogi :D

    ReplyDelete
  4. cudowna kurtka i buty! wyglądasz świetnie! :) Mag

    ReplyDelete
  5. Wooow, jaka genialna spódnica ;)

    ReplyDelete
  6. kurtka i spódniczka mnie powaliły! coś wspaniałego! <3

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach! :) pięknie Ci się układają :)

    ReplyDelete
  8. Dobrze,że jednak zdecydowałaś się na tą kurtkę .Wyglądasz w niej świetnie !

    ReplyDelete
  9. Ramoneska i spódniczka! Rewelacja <3 Spódniczka cudnie się układa!

    ReplyDelete
  10. Cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  11. spódniczka układa się przecudnie<3

    ReplyDelete
  12. Świetna kurtka. Szkoda, że spódniczka nie jest trochę dłuższa, bo chętnie bym ją kupiła ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się, że co do długości jest odpowiednia, może nieco ją za wysoko ubrałam bo ramoneska króciutka i dlatego tak wyszło ;)

      Delete
  13. spódnica jest świetna :)

    ReplyDelete
  14. śliczna ramoneska :)

    ReplyDelete
  15. Genialny zestaw! Świetna kurteczka ;)

    ReplyDelete
  16. Aaaaaj, oddaj tę kurtałkę! ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm, zamień się na chwil parę z ramoneską ;p hi hi

      Delete
  17. Polaczenie takiej spodnicy i ramoneski - pierwsza kalsa. Super to ze soba gra :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajny blog :). Będę odwiedzać go częściej ;p
    Zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. no no no ;) klasa! ;)

    ReplyDelete
  20. Genialna ta kurtka, masz świetną figurę, piekny makijaż i boskie włosy!

    ReplyDelete
  21. wow spódniczka jest nieziemska <3

    ReplyDelete
  22. Brązowo złota bajka :)

    ReplyDelete
  23. genialnie :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Niesamowicie! Jesteś przepiękna! i przepiękna stylizacja! wyglądasz niesamowicie kobieco :) jestem zakochana w tej stylizacji!

    Dodaje do obserwowanych :)

    Mam prośbę, odwiedź mojego bloga i ZOSTAW KOMENTARZ :) bardzo zależy mi na Twojej opinii o moich stylizacjach, z góry bardzo dziękuję,
    Pozdrawiam, Regius :)

    ReplyDelete
  25. Wow, ale slicznie wygladasz!!!!To moja ulubiona Twoja stylizacja!:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. Wow, ten zestaw jest cudowny!!! <3
    Pięknie wyglądasz.
    Również obserwujemy.
    Pozdrawiamy xoxo

    ReplyDelete
  27. O kurde, kurtka rewelacyjna. Zazdroszczę :D

    ReplyDelete
  28. Anonymous10/10/2012

    Hey there! This is kind of off topic but I need
    some guidance from an established blog. Is it tough to set
    up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking
    about setting up my own but I'm not sure where to begin. Do you have any points or suggestions? With thanks
    Here is my weblog ; buy cigarettes online free shipping

    ReplyDelete
  29. Anonymous10/10/2012

    Fastidious answer back in return of this matter with real arguments and explaining the whole thing regarding that.
    my site > babyellsmore.com

    ReplyDelete
  30. Anonymous10/10/2012

    Definitely consider that which you stated.
    Your favorite justification appeared to be at the web the simplest thing to take into account of.
    I say to you, I definitely get annoyed even as other folks think about
    concerns that they just don't recognize about. You controlled to hit the nail upon the highest and defined out the whole thing without having side-effects , folks can take a signal. Will likely be again to get more. Thank you
    My webpage - nat sherman cigars

    ReplyDelete
  31. Anonymous10/14/2012

    Hi there i am kavin, its my first time to commenting anyplace,
    when i read this paragraph i thought i could also make comment due
    to this good post.
    Also visit my blog post - kent nanotek

    ReplyDelete
  32. Anonymous11/06/2012

    Wonderful items from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely fantastic.
    I really like what you have received here, certainly like
    what you're stating and the way in which in which you assert it. You make it enjoyable and you continue to take care of to keep it smart. I cant wait to read much more from you. That is really a tremendous web site.
    Feel free to surf my webpage : how to make an app

    ReplyDelete