COLORFUL SKIRT - LUV YA CLOTHING

"Nie zdajecie sobie sprawy, jak silnie jedna osoba jest uzależniona od drugiej, 
a kiedy tej drugiej połówki zabraknie, przypomina to upadek z mostu - lecisz, spadasz i spadasz."

Czasem zdarza mi się wrócić wspomnieniami do dzieciństwa widząc różne rzeczy albo jedzenie które się non stop wcinało za dzieciaka.. Kilka dni temu własnie zderzyłam się z tego typu wspomnieniami natrafiając na minióweczke z motywem słodkości i napoi od Luv Ya Clothing , od razu mnie wzięło na jej zakupienie - a tuż po założeniu stała się moją ulubioną.. Połączyłam ją z baseballówką w której od pierwszego wejrzenia się zakochałam.. długo nie czekałam aż znalazły się już dwie w mojej szafię od Lots Of Clothes i coś czuję że stanie się to niedługo moją obsesją ! Nadając całości charakteru dołączyłam do tego jeszcze czapkę..


skirt - luv ya clothing , blouse - lots of clothes , top -  tally weijl, watch - m&m`s , cap - crooks and castles , bag - oasap

40 comments:

  1. to musisz być młoda lala, ja mam 23 lata i za mojego dzieciństwa nie było jeszcze w sklepach m&m'sów, przynajmniej nie za takiego wczesnego, kiedy naprawdę było się dzieciakiem, a jelly belly to już kompletnie nie było, to się przecież u nas w PL całkiem niedawno pojawiło :P

    ReplyDelete
  2. Buty są śliczne :)

    ReplyDelete
  3. Ooosz Ty - z każdym postem podobasz mi się coraz bardziej! :) Myślałam, że look z ramoneską był super hiper niepobity, a tu kolejne są jeszcze lepsze. ZASKAKUJESZ MNIE! Spódniczka podoba mi się strasznie, zresztą tak samo jak buty! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. staram się zaskakiwać w miarę możliwości ;* i ciesze się bardzo, że poniekąd mi się to udaje :)

      Delete
  4. wyglądasz cudownie :)

    ReplyDelete
  5. o mamo wyglądasz przecudnie :)!

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się połączenie spódniczki z baseballówką. Prawie wszyscy łączą tą kurtkę (bluzę) z zwykłymi spodniami a ty połączyłaś ją z kolorową spódniczką z pomysłowymi nadrukami (są świetne!). Po prostu uwielbiam ten outfit!

    ReplyDelete
  7. Świetna spódnica ! Aleś ty piękna *.*

    ReplyDelete
  8. Fantastyczna ta spódniczka, super zestaw!

    ReplyDelete
  9. ja chcę taką czapkę ! zazdroszczę ;p
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  10. super spódniczka! :)

    ReplyDelete
  11. świetna na spódniczka, nigdzie nawet podobnej nie widziałam

    ReplyDelete
  12. jaka fantastyczna spódnica, nigdzie takiej nie widziałam jeszcze :O MEGA FAJOWA :D

    ReplyDelete
  13. Cudnie! :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. spódniczka genialna <3 na serio, straasznie mi się podoba :) a Ty wyglądasz cudnie, po prostu promieniejesz :)

    ReplyDelete
  15. omg ta spódnica jest boska:)!

    ReplyDelete
  16. mega ten zestaw, totalnie przekonałaś mnie do zakupu tej spódnicy! uwielbiam :)

    ReplyDelete
  17. Wow spódnica spektakularna.

    ReplyDelete
  18. bardzo ciekawe połączenie, dziewczęce, ale sportowe i wygodne. bardzo mi się podoba wszystko, od A do Z. świetnie wszystko ze sobą gra. a wspomnienia z dzieciństwa to cudowna sprawa. :)

    ReplyDelete
  19. przyznam, że na prawdę świetnie wyszło! całość bardzo fajnie się prezentuje :) spódniczka jest super.

    ReplyDelete
  20. jaką Ty masz niesamowitą spódniczkę, o mom! I te buty <3 zauroczona jestem! ;d

    ReplyDelete
  21. świetne połączenie, nietuzinkowy strój :)

    Obserwuje

    ReplyDelete
  22. Świetny styl, nonszalancko! <3 A spódniczka powalająca - uwielbiam!

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja!
    spódniczka jest genialna, też mam sentyment do kreskówek, słodyczy, gier, zabawek z dzieciństwa..zwłaszcza, że wtedy wybór był niewielki i wszytko było cenne ;)
    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  24. Genialna spódniczka! Też mam wielki sentyment do rzeczy z dzieciństwa, szkoda, że części z nich już nie ma.

    obserwujemy? :)
    http://theblondberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dziękuję :) Też dodaję i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. obserwuję :) kochana ale masz kieckę bomba ! :)

    ReplyDelete
  27. Anonymous7/22/2012

    a moim zdaniem nic do siebie nia pasuje. chanelka to baseboll'ówki to porażka na całej lini. full cup to tych butow niestety też nie. osobno wszystko ładne razem stworzylo okropny efekt przerysowania.

    ReplyDelete
  28. Anonymous7/22/2012

    lol, jak dla mnie jedna, wielka TRAGEDIA!

    ReplyDelete
  29. Anonymous7/22/2012

    Też mam tą spódniczkę, ale swoją "stylówą" zupełnie mi ją obrzydziłaś. Połączenie jej z bejsbolówką, channelką, czerwonymi butami na koturnie i żelowym zegarkiem jest jedną wielką tragedią.

    ReplyDelete
  30. Jednym słowem-tragedia.A mogło byc tak pięknie,spódniczka boska...

    ReplyDelete
  31. świetna spódniczka, jak na nią patrzę to humor mi się poprawia :D ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  32. Zajebisty zestaw *_* zmieniłabym tylko kolor butów ;D


    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Cudowna ta spódniczka. Bardzo oryginalna. <3
    W ogóle cały zestaw ciekawy.

    ReplyDelete
  34. Na początku grudnia zamówiłem bluzę w Luv Ya Clothing i dokonałem przedpłaty z góry na konto. Przy zamawianiu jedyną rzeczą, na którą mógłbym narzekać, była kultura języka osoby, która odpowiadała mi na maile. Dostałem informację zwrotną, że realizacja potrwa około dwóch tygodni.
    W połowie stycznia odezwałem się do nich, gdyż nie było z ich strony żadnego kontaktu, a bluza po przeszło miesiącu nie dotarła i zastanawiałem się, jakiego typu problemy wystąpiły. Od tamtej pory kontaktuję się z nimi jednocześnie przez maila i facebooka, lecz niestety odpowiedź dostaję na średnio co trzeciego maila. Półtora miesiąca temu ustaliliśmy, że zwrócą mi pieniądze; te jednak w dalszym ciągu nie pojawiły się na koncie.
    W zeszłym tygodniu (po czterech miesiącach od zamówienia!) przesłałem im wezwanie do zapłaty, na które nie otrzymałem odpowiedzi. Za to moje komentarze na ich profilu na facebooku są systematycznie kasowane.
    Jutro zgłoszę sprawę na policję.
    Zdecydowanie nie polecam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie sytuacja nie do pozazdroszczenia! Z marką Luv Ya Clothing miałam jednorazowy kontakt, szybki i konkretny. Faktycznie trzeba dość trochę czekać
      na zamawianą rzecz ale doszła, było to już przeszło rok temu. Nie jestem wstanie określić jak jest teraz, może było to spowodowane dużym nakładem sprzedaży, jednak nie jest to wytłumaczeniem na brak kontaktu z ich strony, o klientów trzeba dbać..

      Delete
  35. Wspaniała stylizacja :)

    ReplyDelete