DENIM SHIRT & BROWN SHOES

Przyszedł taki czas, że moim obowiązkiem jest by wziąć się w garść i brnąć do przodu, zacisnąć przysłowiowego pasa i osiągnąć wyznaczony cel. Każdy mówi " nie patrz  na innych " ale gdy patrze na niektórych to wiem, że i ja potrafię ! Dla siebie i być z siebie w stu procentach zadowolona, nie dla innych.. Jak pisałam na facebook'u w niedziele, coś ruszyło w jednej z moich sfer życiowych pt: " praca ". Mówią, że " pieniądze szczęścia nie dają " może i nie, ale bezpieczeństwo i możliwości układania sobie życia z pewnością. Problem z pracą narasta, coraz ciężej znaleźć młodej, wykształconej osobie prace, a starszym, doświadczonym ją odbierają. Temat pracy staje się udręką dla większości osób. Coraz więcej słyszę od znajomych, że ich rodzicom zawala się grunt pod nogami.. Bezrobocie wzrasta, pensje maleją, władza podnosi podatki.. obraz nieprzemyślanych decyzji?

Ostatnio moim must have były kowbojki, trafiałam wciąż na niewiarygodnie drogie. Niedawno jednak znalazłam w przystępnej cenie, które dziś Wam prezentuje. Wstyd się przyznać ale do tego typu obuwia miałam dystans. Nie każdy w nim korzystnie wygląda, jednym wydłuża stopy, drugim skraca nogi.. Ostatnio jednak miałam przeogromny apetyt na sprawdzenie siebie w nich. Kowbojki zawsze podobały mi się w połączeniu z jeansem, jednak przełamałam je czarnymi spodniami, które niedawno miały swoją premierę na blogu.

bracelet - libellule , bag - here , shoes - merg , t-shirt - costachic ,
denim shirt - c&a , pants - reserved

FOLLOW ME ON FACEBOOK
FOLLOW ME ON LOOKBOOK

35 comments:

  1. OMG! I loooooooove the bag!!!

    ReplyDelete
  2. oh, ja właśnie szukam pracy od jakiś 4 miesięcy i nic... 'pukanie' od drzwi do drzwi bez rezultatu ...

    Mega podoba mi się ta torebka ;)

    ReplyDelete
  3. oj, ciezkie czasy nastaly dla szukajacych pracy, umowy smieciowe, drapiezny rynek, czasami mysle, ze to taki XXI wieczny rodzaj niewolnictwa, tak niewielu - skupia w rekach tak wiele... zycze by ci sie udalo! Moja siostrzenica tez juz miesiacami szuka i nic. Mozna sie zalamac. Pieknie wygladasz, choc w zasadzie bardzo zwyczajnie i w tym chyba caly sekret; uwielbiam takie polaczenie kolorow i nawet na kowbojki, do ktorych osobiscie nie moge sie przekonac - u ciebie wygladaja bardzo ladnie, no i piekne wlosy! to twoj wielki atut; zycze powodzenia z praca!

    ReplyDelete
  4. fantastyczny zestaw:) powodzenia w ogarnianiu pracy:)

    ReplyDelete
  5. świetne są ;) ostatnio dużo takich widuję na wystawach/stoiskach, ale jakoś nie ciągnie mnie żeby je kupić ;)

    ReplyDelete
  6. Zestaw jest fantastyczny! Buty, torba <3

    ReplyDelete
  7. Piękna torebka i szukam podobnej dżinsowej koszuli, dawno ją kupiłaś?

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajna stylizacja! :)

    ReplyDelete
  9. wow, świetnie wyglądasz! Buty są mega!

    ReplyDelete
  10. podoba mi się zestawienie jeansu i brązu:) taki kowbojski klimat jak najbardziej lubię.
    a co do wizji naszej polskiej rzeczywistości-to niestety mam jeszcze rok studiów a resztę trzeba będzie uciekać z kraju..szkoda, że państwo nie zapewnia nam perspektyw. zamiast nas zatrzymywać w kraju, patrzą bezczynnie jak młodzi emigrują, albo wykonują pracę, w której się nie kształcili..
    ostatnio w tvn biznes pan redaktor stwierdził, że: "płacę minimalną w Pl mają tylko osoby niewykwalifikowane! osoby z wyższym wykształceniem zarabiają na start około 3 tys. zł" taa.. szkoda, że niektórzy uważają dalej nasz kraj za "zieloną wyspę"..ale się rozpisałam:) heh

    ReplyDelete
  11. To racja, że teraz jest bardzo ciężko jeżeli chodzi o pracę.. Uczysz się, studiujesz, wkładasz kupę czasu, pieniędzy i wysiłku w swoją edukację, a później nagle nie możesz znaleźć pracy, ale cóż - w takich czasach przyszło Nam żyć i trzeba sobie jakoś radzić. Za każdym razem jak tutaj wpadam zachwycam się Twoimi włosami, strasznie mi się podobają! Piękna z Ciebie kobieta Ewka, wiesz? Z świetnymi kowbojkami, torebką, koszulą i bluzką. Z miła chęcią po raz kolejny składam Ci wizytę! :)

    ReplyDelete
  12. Rewelacja! Świetna torebka ;)

    ReplyDelete
  13. Ja też mam obecnie chrapkę na te buty. :D Ślicznie. :)

    ReplyDelete
  14. Ja też jestem w fazie zmieniania pracy na coś bardziej rozwojowego, mam nadzieję że wkrótce sytuacja mi się wyklaruje - czego i Tobie życzę :)

    ReplyDelete
  15. Buty nie dla mnie, za to torba mi się marzy właśnie taka:) z tą pracą masz rację, jest strasznie ciężko...

    ReplyDelete
  16. ŁĄdnie Ci w nich :>
    Ogólnie są ładne ;33
    Zapraszam do mnie : www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz oraz nowego obserwatora - Ciebie ♥ ;3
    Będzie mi miło <3 Staram się dojść do 200 obserwatorów. Dziękuję z góry ;3

    ReplyDelete
  17. Buty świetne:) Ja też lubię kowbojki, posiadam czarne :) To buty dla odważniejszych dziewczyn.Bardzo przyciągają uwagę:)

    ReplyDelete
  18. Pieniądze szczęście potrafią dać. Jednak nie są najważniejsze. Zdobyte poprzez ciekawą pracę chyba najbardziej cieszą. Ja jutro wybieram się na rozmowę kwalifikacyjną chciałabym znaleźć pracę dodatkową, do tej którą wykonuję teraz. Mam nadzieję, że się uda. Za Ciebie Ewciu trzymam mocno kciuki. Ja wierzę, że jeszcze można znaleźć ciekawą pracę, a i perspektywy będą rosnąć. W zestawie podobasz mi się ogromnie :*

    ReplyDelete
  19. Przepiękne masz te buty, ja poluje na podobne tylko czarne.

    ReplyDelete
  20. świetnie wyglądasz . karmel i jeans wspaniale wspólgrają ! torba jest rewelacyjna :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. masz piękne buty :)

    ReplyDelete
  22. ale Ci zazdroszczę torby i butów! ;)

    ReplyDelete
  23. Po pierwsze to shopper <3 Po drugie to też oglądałam te kowbojki z Merg <3 Ślicznie w nich wyglądasz <3

    ReplyDelete
  24. uwielbiam pudrowe kolory zestawione z jeansem i brązem, trafilas w moj gust w 100% :D A torebki to Ci zazdroszcze :D

    ReplyDelete
  25. Ja właśnie też szukam idealnych kowbojek.
    A Twoje bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  26. suuuuper torba <3

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    ReplyDelete
  27. włosy jak zawsze podziwiam :) a kowbojki - aach!!

    ReplyDelete
  28. I LOVE your bag! Is perfect! +.+
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  30. Anonymous9/18/2012

    I usually do not drop many responses, however i did some searching and
    wound up here "denim shirt & brown shoes.". And I actually do have a few questions for you if you do not mind.

    Could it be only me or does it look like a few of the comments come across
    as if they are left by brain dead visitors? :-P And, if you are writing on additional places,
    I would like to follow everything new you have to post.
    Would you make a list of every one of all
    your shared sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?
    My webpage > Restaurant Shoes

    ReplyDelete
  31. Rewelacyjne zestawienie, koszula, botki, torba - ach podkradłabym Ci te rzeczy :D

    ReplyDelete
  32. Love this look, very casual but classy, great bag :) check out my blog if you have time

    Scarr xx
    http://scarlette910.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  33. Masz śliczne Włosy!!! A butów Ci zazdroszczę :) Również będę śledzic twojego Bloga i komentować :) Buziak :*

    ReplyDelete
  34. cudowne buty! zestaw rewelacja!

    ReplyDelete