MINT BAG & CLASSICAL HEELS

Przyznam się, że i ja czasem zaglądam do second handów, nie raz jest tak że wracam z pustymi rękoma, ale czasem zdarzy się, że znajdę coś na miarę must have, bądź coś z sieciówek za niewielkie pieniądze. Mowa o swetrze z świecącą nicią, który nabyłam parę dni temu za jedyne 10zł w rozmiarze XL, typowy oversize! Zakochałam się w nim niesamowicie i od razu wiedziałam, że będzie pasować idealnie do szpilek i burgundowych spodni. Żeby nie było tak typowo jesiennie dobrałam cudowną, bardzo pojemną ( a jak wiadomo, kobieca torebka skryć musi wszystko ) miętową kopertówkę od costachic oraz śliczny biały zegarek z złotymi zdobieniami. Jak przystało na prawdziwą bloggerkę , DIY to podstawa, dlatego żeby nie być zacofaną zrobiłam bransoletkę w morelowym odcieniu z korali mojej babci.
Ps. Mam ogromną prośbę - zagłosuj na mnie w konkursie tutaj każdy głos się liczy.
                             

 sweater - sh/gianini , pants - reserved , bag - costachic , watch - jelly watch , shoes - reserved , bracelet - DIY

Zapraszam na fan page ewsko.blogspot.com , wiele nieopublikowanych zdjęć, zapowiedzi itp

69 comments:

  1. Bardzo ładnie , fajna kopertówka :)

    ReplyDelete
  2. Głos oddany, a co stylizacji, przepięknie wyglądasz! Sweterek jest genialnym łupem!

    ReplyDelete
  3. Ale śliczne burgundziaki! <3

    ReplyDelete
  4. Torebeczka suuuper:)) i zegarek... marzy mi się taki:)

    ReplyDelete
  5. Masz przepiękny zegarek! <3

    ReplyDelete
  6. wielbiam kopertówke i spodnie ! z chęcią ubrałabym się tak na miasto ;)

    ReplyDelete
  7. Dodałabym jeszcze jakiś mocny naszyjnik ;) żeby nadać charakteru całej stylizacji ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje za słuszną uwagę, zawsze jednak mam zahamowania jeśli chodzi o naszyjniki, ale na pewno skorzystam z rady :)

      Delete
  8. Znakomicie wyglądasz, wszystko idealnie do siebie pasuje! :) Zazdroszczę sweterka! :)

    ReplyDelete
  9. Świetny zestaw! :)

    ReplyDelete
  10. love the outfit =)
    Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 
    Chictopia

    ReplyDelete
  11. Spodnie są boskie <3

    ReplyDelete
  12. ładnie wyglądasz :) sweter wygląda super

    ReplyDelete
  13. torebka najlepsza :)

    ReplyDelete
  14. o kurcze, zazdroszczę takiego zakupu:) ogólnie cała stylizacja jest świetna :))

    ReplyDelete
  15. podziwiam ludzi, którzy potrafią znaleźć takie perełki w lumpeksie. ja nie potrafię się tam odnaleźć, ale Twój sweterek mnie zachęca do poszukiwań. naprawdę, w ogóle nie widać, że był wcześniej używany.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama mam czasem problem z odnalezieniem się w lumpach, jest masa odpychających rzeczy, ale raz na jakiś czas coś wynajdę, sama się dziwie, że nikt go jeszcze nie złowił ;)

      Delete
  16. Ale piękny sweter. Oj uwielbiam sh, do bólu - zresztą widziałaś u mnie.

    Można znaleźć właśnie takie cuda jak Twój sweter.
    Pięknie wyglądasz.

    ReplyDelete
  17. świetnie wyglądasz:)z pewnością wygrasz:)

    ReplyDelete
  18. Piekny sweter, ale i kopertowka super, spodnie tez!

    ReplyDelete
  19. czyli udane polowanie :D boski sweter, nie mam doswiadczen z sh ale jak widze na blogach co tam rzeczywiscie dziewczyny potrafia znależć to jest w nieopisanym szoku...

    piekny praktyczny zestaw.

    ReplyDelete
  20. Fantastyczne zestawienie ♥

    ReplyDelete
  21. Pięknie <3 i ta koperta :)

    ReplyDelete
  22. podoba mi się jak dodatki łączą się z torebką, piękne połączenie! ;)

    ReplyDelete
  23. wspaniały blog!:)

    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  24. świetna torebka i kudłacz :)

    ReplyDelete
  25. powiem krótko - Twój najlepszy zestaw ! <3

    ReplyDelete
  26. Zegarek i spodnie - cudeńka :)

    ReplyDelete
  27. fajne :)
    Zapraszam, daj znac że obserwujesz a ja też zaobesrwóje :)
    licze na odwiedzanie bloga systematycznie :)

    ReplyDelete
  28. świetny sweterek!
    uwielbiam takie! właśnie ten ze se świecącą nitką jest tym fajniejszy!
    aż się przejdę do jakiegoś SH w najbliższym czasie. zawsze jakoś się wzbraniałam, a odkąd upolowałam naprawdę genialne rzeczy, tak teraz chyba wpadłam w uzależnienie, hihi.

    całusy!
    jesuswannatouchme.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. rewelacja! :) sweterek mega!

    ReplyDelete
  30. Oh, thats incredible beautiful!!!

    looove it :)

    we can follow each other if you want :)

    via gfc and other networcks like bloglovin, facebook, etc.


    Have a great day,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  31. wyglądasz wspaniale, piekna koperta
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    ola

    ReplyDelete
  32. Też tak często mam jeżeli chodzi o ciuszki, czasami wychodzę z siatą ciuchów, a czasami z pustą torbą. :( Kurcze, ale z Ciebie Ewka fajniutki futrzak, podoba mi się strasznie ten sweterek! 5 zdjęcie jest moim zdecydowanym faworytem, jak prawdziwa modelka wyglądasz. Oddaj mi Twój zegarek, proszę!

    122 głos jest mój! :D

    ReplyDelete
  33. Jakoś nie podobają mi się te swetry ;DDD

    Obserwujemy ? : >

    ReplyDelete
  34. piękne pastele : >!

    ReplyDelete
  35. Fajne zestawienie, śliczna koprtówka.


    I hope you'll visit my blog:

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    and maybe follow if U like.

    ReplyDelete
  36. Great outfit! :) Hugs

    ReplyDelete
  37. Faktycznie, ten sweterek jest cudowny! :-)

    ReplyDelete
  38. Śliczne masz włosy to po pierwsze :) Bransoletki są boskie i świetnie pasują do koloru torebki :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

    ReplyDelete
  39. Pięknie jesteś ubrana ! :)

    ReplyDelete
  40. sliczny prosty zestawik:):)

    ReplyDelete
  41. OBSERWUJĘ, STYLÓWA ŚWIETNA :)

    ReplyDelete
  42. podoba mi sie polaczenie kolorow :)

    ReplyDelete
  43. Wow, sweter jest naprawdę świetny! Bardzo lubię połączenie koloru burgundy z czernią, fajnie, że wszystko przełamałaś miętową kopertówką :)

    ReplyDelete
  44. bardzo pasuje ci ta stylizacja!
    świetny blog:)
    obserwujemy? zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie pamiętam dokładnie, ale chyba około 200zł

      Delete
  45. Rewelacyjny sweter!!
    Kurcza sama ostatnio taki upolowałam, ale w końcu odłożyłam..teraz zaczynam załować:D

    ReplyDelete
  46. ojacie genialnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  47. świetny sweterek, wygląda na bardzo milusi,czasem się trafią takie perełki z sh:) rewelacyjna kopertówka, pozdrawiam A.

    ReplyDelete
  48. Swietny look!! Bardzo mi sie podoba!! wygladasz cudnie, a kopertowka jest genialna!!
    Zapraszam do mnie :)
    Daj mi znac jesli jestes zainteresowana wspolna obserwacja! :)

    http://chasingfashiondream.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. I love the mint colored clutch :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 
    High Feather Twitter
    High Feather Facebook

    ReplyDelete
  50. dziękuje za komentarz zapraszam również na mojego facebooka https://www.facebook.com/fashion.shopping.inspiration

    ReplyDelete
  51. Podobają mi się spodnie, zegarek i bransoletka <3

    ReplyDelete
  52. rewelacyjna kopertówka!!! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  53. sweter zwrócił moją największą uwagę. uwielbiam takie ubrania!
    pięknie wyglądasz
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. piekna ta torebka :)) cuuuudo

    ReplyDelete
  55. Cudowna kopertówka!! Cały set świetny! Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  56. marzę o takim swetrze. Tyle blogerek znalazło już go w SH,a ja nawet w sklepie nie widziałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio widziałam w tesco, tzn marka f&f także myślę, że warto zajrzeć :)

      Delete
  57. Całkiem fajny futrzak - na początku nie byłam przekonana do tego typu swetrów. Ale coraz bardziej mi się takie podobają. Trzeba udać się na polowanie ;)
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  58. fajny sweterek :) i zegarek mi się podoba muszę znaleźć coś podobnego :)

    ReplyDelete
  59. bardzo fajne połączenie:)
    podoba mi się zegarek (bez zegarka czuję się jak bez ręki) i bransoletka:*

    ReplyDelete
  60. Bardzo fajna kopertówka, widząc miętę aż mi się lata zachciało ale jeszcze daleko, ehh...

    Pozdrawiam
    a w wolnej chwili zapraszam również :)

    Mirela z mysimplecity.blogspot.com

    ReplyDelete