MR. BLOOB

W dzisiejszym poście zobaczycie mnie w innym wydaniu niż zwykle – fotografa. Kto śledzi moje poczynania od początku powstania bloga wie o tym, że swoją karierę zaczynałam od bycia za obiektywem. Fotografia jest moją wielką pasją i kiedy warunki sprzyjają staram się korzystać z aparatu i rozwijać umiejętności. Z Mr.Bloob spróbowałam sił w stworzeniu artykułu i zdjęć katalogowych. Jak mi poszło? Sami oceńcie poniżej!
Mr. Bloob to polska firma, która jako pierwsza opatentowała zamienne obudowy do silikonowych zegarków elektronicznych. Obudowy są produkowane w Polsce, chociaż sam zegarek jest sprowadzany z Chin ma o wiele lepszy mechanizm oraz wykonanie w porównaniu do konkurencji. Na pierwszy rzut oka da się zauważyć pod światłem, że guma jest gęsta i dobrej jakości, co potwierdza świetne wykonanie. 
Zegarki dostępne są w czterech rozmiarach i dwunastu kolorach, co przyprawia o mały zawrót głowy, ponieważ kombinacji zegarka jest mnóstwo! Ostatnio firma zadbała też o bardziej eleganckie wydanie i przygotowała nakładki z kryształkami Swarovskiego. Ponadto nakładki są w czterech kształtach (kwadrat, średni prostokąt, mały prostokąt oraz koło) w parę chwil zmieniają zegarek w dzieło sztuki z niesamowitą grafiką! 
Po za wyglądem estetycznym zegarki posiadają też dobre właściwości techniczne jak wodoszczelność, która przyda się np. podczas obecnej pory roku oraz prosty, aczkolwiek przejrzysty wyświetlacz. Jeśli to cacuszko sprawiłoby jakieś kłopoty to na stronie producenta mamy wyjaśnienia jak zrobić wszystko krok po kroku.

Fotograf: Ewa Połap

15 comments:

  1. Zegarki estetycznie prezentują się nienagannie :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne są te zegarki :)

    ReplyDelete
  3. nie dziwię się, że to Twoja pasja bo to naprawdę fajna sprawa.:) Zdjęcia wyszły świetnie !

    Zapraszam do siebie i zachęcam do wzięcia udziału w "bransoletkowym" konkursie :)
    POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  4. Te zegarki są świetne. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dobre fotki, jak z katalogu :)

    ReplyDelete
  6. świetne są, ten ostatni mi sie podoba najbardziej!

    ReplyDelete
  7. Wyszły Ci bardzo ładne zdjęcia!:)

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia wyszły Ci świetnie! Są bardzo wyraźne i pokazują zegarki z najlepszej ich strony ;D Zarówna 'za' jak i 'przed' obiektywem radzisz sobie bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
  9. świetnie sprawdzasz się w roli fotografa :)

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie! Widać, że masz do tego talent :*

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia wyszły nieźle, o ile oczywiście moje nieprofesjonalne oko może to ocenic, bo ja jednak stoje zawsze tylko po drugiej stronie obiektywu:)

    ReplyDelete
  12. Kurcze masz talent do robienia dobrych zdjęć :) Nie zmarnuj go :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous11/10/2012

    Nieźle, bo wyraźnie ? Ok. Ale nudno. Nie zachęciłaś mnie do kupna zdjęciami, ale opisem owszem.
    Loga

    ReplyDelete
  14. Anonymous7/29/2013

    Mam nowy zegarek w pudełeczku okragłym i nie działa. Jak go właczyc ?

    ReplyDelete