WOLF TEES & WEDGES

Pewnie nie raz każda z Was sugerowała się nastrojem w doborze stylizacji. Czasem promienieje entuzjazmem co przelewa się w pastelowe, radosne zestawy, a nie raz przychodzi taki dzień, że coś we mnie siedzi i mogę to w niekrzywdzący innych sposób przekazać. W taki sposób powstał dzisiejszy zestaw w ciemniejszych barwach. T-shirt w kolorach czarno-białych z wilkiem był ostatnio moim najciekawszym zakupem. Dla odmiany lubię mocne i luźne akcenty gdzie dirty swag idealnie trafił w mój gust. Nie będę ukrywała, że wilk przypomina mi mojego psa, jedynie on w rzeczywistości wygląda dość potulniej niż ten na koszulce, resztę zobaczcie i oceńcie sami.
watch - jelly watch , pants - h&m , t-shirt - dirty swag , shoes - @

67 comments:

  1. U mnie ciuchowy nastrój dzieli się na "nie chce mi się" i "kurcze, założyłabym coś ciekawego" xD

    Świetna koszulka, uwielbiam takie t-shirty z prostymi printami :)

    ReplyDelete
  2. Nazwisko miałabym na sobie ;-) chyba sprawię sobie taką koszulkę ;-)

    ReplyDelete
  3. Koniecznie mi powiedz skąd te buty!:) są rewelacyjne, takich właśnie szukałam od jakiegoś czasu:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. rok temu je kupiła przeszukując całe allegro w końcu się doszukałam :)

      Delete
  4. Koszulka świetna i koturny jak na jesień najbardziej na tak ! ;)
    Pozdrawiam Ania i Zapraszam na Silesia Street Look;)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. dziękuje ślicznie :*

      Delete
  6. Uwielbiam czarny i, choć całość niezbyt mi się podoba, to strasznie wpadły mi w oko te botki :)

    ReplyDelete
  7. tak, jeśliby się dokładnie przyjrzeć, to masz całkiem potulnego wilczka na koszulce!
    i niech to co "w Tobie sidzi", a jest negatywne, wyparuje szybko! :)

    ReplyDelete
  8. muszę poszukać, może jeszcze znajdę, w końcu allegro to kopalnia różności:) Golden Rose kupuję za ok. 4zł u siebie, więc tanie jak barszcz:P

    ReplyDelete
  9. to szybsze- prostuję grzywę :D
    odblokuj swój profil, bo jak się klika na Twoją ikonkę to wyskakuje, że profil niedostępny! no chyba, że tak ma być ;) czekam w takim razie na następny post :)

    ReplyDelete
  10. Dokładnie, to super doświadczenie. Spotkanie z ludźmi o podobnej pasji daje niezłego kopa. Już ustaliliśmy kolejne, a co więcej - nagrywamy teledysk :)

    ReplyDelete
  11. Fajny luzak :)
    Mam dość podobną koszulkę i wszyscy mi jej zazdroszczą:))

    ReplyDelete
  12. ok o teraz działasz :D nie żadna specjalna.. taka od 30zł, ale lubię ją :)

    ReplyDelete
  13. fajna koszulka :) uwielbiam takie koturny :)

    ReplyDelete
  14. dziękuję :) mam dwa nawet ;D
    masz rację z tą prostownicą- niby to mała grzywka, ale szkoda niszczyć mi włosy- może dostanę na gwiazdkę jakąś super wypas :D chociaż teraz mój chłopak mnie informuje, że ta moja nie jest wcale taka zła, bo polskiej marki Eldom (przynajmniej nie z chińskiego sklepu ;) to może dlatego nie niszczy mi aż tak włosów. Ojej ale wykład napisałam :D

    ReplyDelete
  15. ekstra t-shirt ! :)

    ReplyDelete
  16. Masz racje Ewka, że bardzo często to właśnie nastrój wpływa na to co ubieramy danego dnia. Choć u mnie nie ma reguły - raz jestem zła i ubieram super kolorowe rzeczy, żeby sobie poprawić humor, a czasami wręcz przeciwnie, pogrążam się w smutku w szarościach. :D Kobieta zmienną jest, jak to mówią. Co nie zmienia faktu, że koszulkę masz bardzo fajną, zaciekawiły mnie również Twoje buty. :)

    Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  17. Lubię bardziej obcisłe koszulki ale wzór ogólnie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  18. masz fajne buty.;D

    Ps. Zagłosuj u mnie, dla najlepszych głosujących - tygodniowa reklama na blogu: http://muzyka-tojestto.blogspot.com/p/blog-lista.html

    ReplyDelete
  19. bardzo ładnie. :)

    ReplyDelete
  20. Zwykły t-shirt a bardzo charakterny. Podoba mi się.
    Bez strojnych ochów i achów - czarny monochrom do tego piękne włosy i świetne buty :D
    Jestem zachwycona !
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  21. Koszulka jest świetna :)

    ReplyDelete
  22. super drapiezna koszulka!

    ReplyDelete
  23. jej, przypominasz mi Spencer z PLL :))
    Piękne włoski !

    zapraszam,
    badratt.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetnie wyglądasz, zgadzam się buciki rewelacyjne :).

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania naszyjnik/kolia H&M !:)

    ReplyDelete
  25. świetny motyw masz na tej koszulcee :) drapieżnie :P
    pozdrawiam,Monia

    ReplyDelete
  26. bluzkę i buty masz genialne ;d

    ReplyDelete
  27. świetna koszulka!

    ReplyDelete
  28. świetny t-shity, kupiłam podobne buty rok temu, tyle, że płaskie, że szybko na busa i kolejkę podbiec ;)
    Pozdrawiam, obseruję i zapraszam

    ReplyDelete
  29. Świetna koszulka, taka z charakterem :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Amazing outfit!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  31. podoba mi się :)

    ReplyDelete
  32. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now!!
    If you want we can follow also on Facebook!! Let me know!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  33. świetny blog! :) zapraszam na swój +uruchomiłam opcję "obserwatorzy"-możesz obserwować,a ja się odwdzięczę :) na moim blogu dużo lifestylu,w starszych postach masa zdjęć z gwiazdami+relacje z premier filmowych,na których byłam:) POZDRAWIAM!!

    ReplyDelete
  34. botki są rewelacyjne, a włosów to Ci zazdroszczę że szok !

    Zapraszam na konkurs;)

    ReplyDelete
  35. świetny zestaw! a włosy masz przepiękne ;)

    ReplyDelete
  36. to u Ciebie jeszcze ten nastrój w dobieraniu ciuchów jest jeszcze w miarę delikatny, bo gdybym ja miała sugerować się stricte swoim nastrojem, to obawiam się, że społeczny ostracyzm dopadłby mnie po sekundzie od zamknięcia drzwi z domu. ; p

    super t-shirt!

    całusy!
    <3
    jesuswannatouchme.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jesteś fenomenalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fenomenalna to zbyt duże słowo, ale bardzo dziękuje :)

      Delete
  38. bardzo mi się podoba tshirt, świetny! <3 a włoski masz cudne, chociaż wiadomo że zawsze chce się mieć odwrotnie jak kręcone to proste :D dziękuję za komplement na temat moich, musze przyznać że są naturalnie takie proste :))

    ReplyDelete
  39. Jak Ty pięknie wyglądasz! :) Ja też chcę takie buty :P

    ReplyDelete
  40. piękne włosy <3
    mam pytanko gdzie kupiłaś kowbojki ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje :* kowbojki z wcześniejszego postu ? w merg :)

      Delete
    2. Ojojoj ;( nie ma ich już na stronie ;( , ale dziękuje za namiary może jeszcze będą .
      może obserwujemy ? w sumie dopiero zaczynam .

      Delete
  41. zagłosowałam!
    pasuje czern do Ciebie wiec wygladasz bosko, ja kiedys bedac zmeczona ubralam sie dosc przypadkowo na czarno/szaro i ponoc wygladalam jak chodzace zwloki xD

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje ślicznie za głos :*

      Delete
  42. wyglądasz rewelacyjnie! czarny kolor Ci bardzo pasuje:)

    ReplyDelete
  43. świetnie!masz śliczne włosy:)pozdrawiam.

    ReplyDelete
  44. koszulka jest świetna!

    ReplyDelete
  45. jakie ty masz włosy ;o !

    ReplyDelete
  46. świetne buty :)

    ReplyDelete
  47. Dziękuję Ci bardzo:) świetnie, wyglądasz, bardzo fajny top i buty:)

    ReplyDelete
  48. uwielbiam motyw zwierzęcy na ubraniach najbardziej tygrysa, a zaraz zanim wilka ;)

    ReplyDelete
  49. Ślicznie wyglądasz kochana :) Niektórzy mają w sobie coś takiego, że nawet ubrani cali na czarno, w spodnie i bluzkę, wyglądają zjawiskowo - Ty do nich należysz, bo choć zestaw jest prosty, to aż miło się na Ciebie patrzy :)

    ReplyDelete
  50. o tak, takich wilków się nie boimy, takie wilki mogą nas nawiedzać o dowolnej porze :)
    Ściskam, Lona

    ReplyDelete
  51. bluzka jest genialna- mega styl!
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:*:*
    Ola

    ReplyDelete
  52. koszulka, zegarek i buty są genialne!<3
    świetne połączenie:)

    ReplyDelete
  53. koszulka z wilkiem - I love it :)))

    ReplyDelete
  54. Świetny zegarek!
    Stylizacja oczywiście też. ;)

    ReplyDelete
  55. Świetny T-shirt ;)

    ReplyDelete
  56. na Tobie widzę pierwsze buty tego typu, które chętnie bym sama kupiła:) bluzka też jest super:)

    ReplyDelete
  57. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete