RAIN BOOTS

Dzień tak szybko się zaczyna jak szybko się kończy.. Ani się nie obejrzę, a za oknem ilość godzin słonecznych maleje z dnia na dzień. Coraz szybciej robi się ciemno, wychodząc z pracy/szkoły mamy wrażenie, że jest już wieczór, a na zegarku dopiero wybija godzina 16:00. 
Ostatnio zdarzyło mi się refleksyjnie zajrzeć do szafki z obuwiem i zdałam sobie sprawę z tego, że dominują tam czarne i brązowe kolory. Dlatego dziś kompletnie zapomniane miętowe kaloszki skomponowane z niedawno nabytą przeuroczą, pastelową pandorką..
jacket - stradivarius , scarf - nn , sweater - top secret
pants - bershka , shoes - yeswalker.com , bracelet - artillo.pl

48 comments:

  1. fajnee :D kolor mi się mocno podoba ♥

    ReplyDelete
  2. Świetne są te butki,a komin uroczy!

    ReplyDelete
  3. Boski outfit ♥ Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  4. ale masz piękne te buciki *.* i dodatki idealnie dobrane <3
    a do tego kreska boska! ♥

    ReplyDelete
  5. Ooo, są i miętowe kaloszki, które zresztą bardzo fajnie zestawiłaś z kominem! :) Kurcze, trzecie zdjęcie bardzo mi się podoba, jest bardzo ciekawe. Pięknie Ewka, jak zawsze zresztą. :D ;*

    ReplyDelete
  6. wygladasz bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  7. Ładne spodnie i urocze buty. Fajny zestaw.

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz! Te butki są piękne :)

    ReplyDelete
  9. Kaloszki są urocze :)

    ReplyDelete
  10. chyba najładniejsze 'kaloszkowe' buty jakie widziałam!:)

    ReplyDelete
  11. i bardzo dobrze, że zajrzałaś do szafy i je wyciągnęłaś :) sa cudne :) całość genialnie współgra aż miło popatrzeć:)

    pozdrawiam
    Mała Czarna

    ReplyDelete
  12. pięknie! :)
    kolor komina jest świetny :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Przesłodko wyglądasz w tych kaloszach! :D

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny zestawik!

    ReplyDelete
  15. Cała stylizacja jest świetna :). Masz bardzo długie nogi na których spodnie wyglądają idealnie a buty są prze słodkie! zakochałam się w nich <3

    Dopiero co założyłam bloga, więc była bym Ci wdzięczna gdybyś weszła do mnie i wyraziła swoją opinię :)

    ReplyDelete
  16. słodkie kalosze <3
    idealne na taki dzień jak dziś... pochmurny i szary :/
    od razu się robi lepiej :)

    ReplyDelete
  17. Cudownie tutaj wyszlas, a ten mietowy komin stal się moim must have! Kaloszki sa przeslodkie i pasuja do Ciebie idealnie :) kazda nowa stylizacja bardziej mi się podoba i za to Cie uwielbiam!

    ReplyDelete
  18. Jakie słodkie te kalosze :) cudowne :)

    ReplyDelete
  19. Twoje buciki są przecudne! zakochałam się w nich! A bransoletka to kolejne cudeńko!
    Fajny look!
    buźka

    ReplyDelete
  20. moje kaloszki <3 i urocza bransoletka :)

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. dziękuje kochana Ty ! :*

      Delete
  22. Bardzo ładny, dziewczęcy zestaw. Kalosze są słodkie. :)

    ReplyDelete
  23. Świetne stylizacje. Będę wpadala tu częściej :) ja dopiero zaczynam. Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę http://give-me-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. uwielbiam pandorę i kolor kaloszy! mega! / www.tadzikk.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. przesłodkie buciki :)

    ReplyDelete
  26. Uroczo wyglądasz, masz przepiękne włosy! :)

    ReplyDelete
  27. ślicznie!!

    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam :))

    ReplyDelete
  28. ale Ty masz figurę!
    przepiękna stylizacja :)

    ReplyDelete
  29. Świetny zestaw, zwłaszcza kurtka. A buty również przyciągają wzrok :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Świetnie wygladasz ! :)) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się bardzo :) zapraszam do siebie, bedzie mi bardzo miło :)

    ReplyDelete
  31. Fantastyczny zestaw :)

    ReplyDelete
  32. jakie słodkie!:)
    bardzo mi sie podobają ;)

    ReplyDelete
  33. Piękne kaloszki<3
    a zdjecie z wodą doskonałe!!
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  34. Cudowny blog! Obserwuję :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super stylizacja ;))


    Obserwujemy ?
    Bedzie mi bardzo miło jeśli do mnie wpadniesz ! :)
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Kalosze są świetnym zakupem! Dużo lepszym niż lansowane do znudzenia Huntery. :) Świetnie się komponują z kominę. Obserwuję, Twój blog jest tego warty ;D

    ReplyDelete
  37. kalosze zawsze są ok <3 :)

    ReplyDelete
  38. What a great shade of blue, the bow is a plus :)
    They look great on you

    http://iartfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. cute boots!!! i like them ! Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  40. Ale fajny zestaw!! Te buty, ten ich kolor jest boski!
    W ogóle fajny blog i stylizacje, obserwuję! :))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete