WHITE COAT AND MINT SCARF

Ciepłe płaszcze, grube kominy to nieliczne elementy naszej garderoby przypominające o trwającej jesieni i nadchodzącej zimie. Ostatnio w second-hand kupiłam miętowy komin, który otula mnie przed wiatrem i chroni przed deszczem spełniając funkcje okrycia na głowę. Nie tylko komin, ale i płaszczyk jakiś czas temu wpadł do mojej szafy - z początku byłam sceptycznie nastawiona do bieli, a bo szybko się brudzi, albo nie pasuje kompletnie do mnie.. teraz cieszę się z jego posiadania.
wedge sneakers -kalzado , pants - h&m , coat - f&f , watch - jellywatch
bracelet - here/here , ring - here/here , scarf - sh , bag - lots of clothes

38 comments:

  1. Twój płaszcz i komin są świetne! A te buty- jakoś nie umiem się do nich przekonać :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    ReplyDelete
  2. Osz kurcze, ależ te barwy pieknie podkreśliły Twoją urodę i włosy, genialnie! :)
    Udowadniasz, że jasne barwy nie są przypisane tylko wiośnie, czy latu - bardzo mi się podoba, zarówno second-handowy komi, jak i płaszczyk. Oby Ci się nigdy nie ubrudził! :)

    :*

    ReplyDelete
  3. Piękny jest ten płaszczyk. :)

    ReplyDelete
  4. przepiękny płaszcz i sukienka.
    Ślicznie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  5. sliczny płaszczyk:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piękna! Buty cudo! :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny płaszcz! kolor, fason, faktura - wszystko idealne <3

    ReplyDelete
  8. podoba mi się twój zegarek:* śliczny
    fajny płaszczyk i idealnie współgra z miętowym kominem:)

    ReplyDelete
  9. Całkiem fajny zestaw, urzekła mnie Twoja torebka:)

    ReplyDelete
  10. świetny płaszcz, zdjęcie ze zbliżeniem na twarz piękne <3

    ReplyDelete
  11. świetny płaszcz:) mam taką samo torebkę :)

    ReplyDelete
  12. Płaszczyk jest świetny!
    A Ty bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  13. płaszczyk rewelacja :) i jak zawsze wszystko na Tobie świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  14. Pięknie, idealnie wszystko zestawiłaś!

    ReplyDelete
  15. ślicznie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  16. prosto i ładnie, tak jak lubię:)

    ReplyDelete
  17. pięknie, wszystko ładnie pasuje :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne torebka i zegarek, pozdrawiam

    Zapraszam do odwiedzania bloga o wnętrzach:
    http://houseofkazura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ale masz piękny płaszcz ;o cudeńko *.*

    ReplyDelete
  20. Anonymous11/23/2012

    ale przeciętność i bylejakość...

    ReplyDelete
  21. Myślę,że prowadzisz świetnego i bardzo ciekawego bloga :) Weszłam tu po Twoim wątku na MP i muszę przyznać ,że bardzo mi siepodoba i nie rozumiem jak ktos mół stweirdzić ,że Twój blog nie spełnia wymagań hehehe ciekawe jakich? Wg.mnie jesteś super i tak 3maj :) Ja chętnie obserwuję co u Ciebie się bedzie jeszcze działo a Ciebie w wolenj chwili zapraszam do siebie :) Pozdrawiam

    tamagdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny blog , może zaglądniesz na mój :)
    http://ordinarytea-black.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    ReplyDelete
  24. Anonymous11/25/2012

    super inspiracje, zapraszam do mnie http://www.facebook.com/DuperelePl ;)

    ReplyDelete
  25. kocham Twoja torebke pamietasz mnie ?? :)

    ReplyDelete
  26. fajnie połączyłaś elegancję i sport, aż dziwne, bo rzadko mi się podobają takie mieszanki a tu zaskok! na plus :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. ale sliczny komin i płaszczyk:)

    ReplyDelete
  28. Ewcia, choruje na biale plaszcze, a ten Twoj jest przepiekny :)

    ReplyDelete
  29. Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy. :) http://gostomczykilona.blogspot.com/2012/11/liebster-blog_20.html

    ReplyDelete
  30. Ewo, rozwinęłaś się w dobrym kierunku.
    Podoba mi się to jak aktualnie prowadzisz bloga, jak pozujesz, jak stylizujesz. :)
    Piękne dodatki, zwłaszcza zegarek i torba :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. pięknie wyglądasz! płaszczyk cudowny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  32. O u nas te buciki w wersji czerwonej :P Wygodne ?; >

    ReplyDelete