BLACK & GOLD

Ostatnio śmiało mogę nazwać się butoholiczką, nie wiem czy to nałóg ale ciągle mi mało i wciąż mi czegoś brakuje.. też tak macie? a w miarę jedzenia apetyt rośnie. Do szafy bez dna pełnej obuwia trafiły ekstrawaganckie botki zamszowe na ukrytej koturnie. Długo się zastanawiałam czy aby na pewno je kupić, czy podołam 14,5 cm obcasom - ale to tylko i wyłącznie kwestia przyzwyczajenia.

shoes - czasnabuty.pl/sprzedam , pants - bershka , belt - topsecret , 
tee - bershka , jacket - stradivarius , bracelet - ayame , bag - here

60 comments:

  1. buty butami, ale..jaka boska torba!:)))

    ReplyDelete
  2. Torba jest rewelacyjna, buty również. Świetnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  3. Świetnie się prezentujesz!

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Oddaj mi te piękne buty ;)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz!
    Masz genialną torebkę.
    Obserwuję i czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  6. Oj buty to ostatnio też mój nałóg :D Niestety moi współlokatorzy powoli mnie temperują :p

    ReplyDelete
  7. super kurteczka!!

    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    XOXO

    ReplyDelete
  8. Ja myśle ze wiecej jest kobiet z takim problemem jak Ty masz- np ja :)
    Torba jest świetna!

    ReplyDelete
  9. Tak wysokie buty świetnie wyglądają i tak się w nich kobieta czuje, ale myślę,że tylko do czasu. Twoja koszulka jest śliczna. :)

    ReplyDelete
  10. buty wyglądają obłędnie:) ogólnie całość wygląda super. co do kupowania butów to nie jesteś jedyną butoholiczką tutaj :P

    ReplyDelete
  11. świetne buty, ale jak dla mnie o dużo za wysokie ;)

    ReplyDelete
  12. Z pewnością i ja siebie mogę nazwać butoholiczką! :D
    Pięknie się prezentujesz, buciki bym Ci podkradła :P

    ReplyDelete
  13. Rewelacyjnie wyglądasz!!
    Opłacało się kupić tak wysokie koturny:D

    ReplyDelete
  14. Ach co do butów mam to samo :) Ciągle mało, ale skąd na to kasę brać^^
    Bardzo ładna stylizacja, może zaobserwujemy? :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładna stylizacja, buty są genialne! ;)

    ReplyDelete
  16. Jestem z Ciebie dumna, że podolalas w tych butach, bo pomimo, że sa wiazane i maja platforme (wiec niby stabilne) to ja zaliczylabym fikolka :) jestes piekna, cudowna i wielbie Twojego bloga!

    ReplyDelete
  17. bardzo mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  18. wszystko mi się podoba! świetnie!

    ReplyDelete
  19. Cudnie wyglądasz :).

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    ReplyDelete
  20. Łohoho, faktycznie są bardzo wysokie, choć zdeterminowana kobieta, zwłaszcza butoholiczka jak Ty podoła każdym butom, dasz radę Ewka! :) Pięknie się prezentujesz, Twoje nogi sięgają aż do nieba, może chciałabyś się zamienić - taka wymiana Twoje długaśne nogi na moje króciutkie nóżki? :P

    Buziaki! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje nogi sięgają nieba jedynie w tych bucikach, dodają mi aż 14,5cm wiec jest przeogromna różnica :D

      Delete
  21. Wyglądasz G-E-N-I-A-L-N-I-E♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie : D
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. boska bluzka i buty ;o ♥

    ReplyDelete
  23. Ewskooo jakie masz piękne buty!!! masz w nich taaaaaakie długie nogi! wyglądasz super :)

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    ReplyDelete
  24. ale piekne masz buciki:)

    ReplyDelete
  25. Rewelacja! Super wyglądasz :)Pozdrawiamy, obserwujemy i zapraszamy do nas :)

    ReplyDelete
  26. świetne buty i torebka <3

    ReplyDelete
  27. Twoje buty rządzą kobieto ! :D
    W wolnej chwili zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga;)

    ReplyDelete
  28. te buty są idealne! cały zestaw świetny i kobiecy :) <3

    ReplyDelete
  29. swietnie wygladasz ! :)

    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania dowolny ciuch w sklepie partnersa ! :) tutaj :

    http://mystylerooksanna.blogspot.com/2012/12/konkurs-do-wygrania-dowolna-rzecz-w_8.html

    ReplyDelete
  30. buty znakomite, ale kurtka jeszcze lepsza :D

    ReplyDelete
  31. Fantastyczne buty, podkreślają Twoje zgrabne nogi.

    ReplyDelete
  32. wygodne są te buty? ponieważ zastanawiam się nad ich kupnem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. są bardzo wygodne! ale nie będę ukrywać, że są ekstremalnie wysokie i dla osoby takiej jak ja czyli nie chodzącej często w obcasach jest to lekkie wyzwanie :D

      Delete
  33. genialny outfit :) zakochana z butach i torebce jestem ;o *.*

    ReplyDelete
  34. jesteś piękna :) !

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Zazdroszczę torebki- piękna! A.

    ReplyDelete
  36. oj, strasznie wysokie. O.o
    świetny outfit. ;D

    ReplyDelete
  37. Te buty sa absolutnie fantastyczne :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    ReplyDelete
  38. pięknie wyglądasz :) uwielbiam takie buty :)

    ReplyDelete
  39. genialne buty i biżu
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    ReplyDelete
  40. hehe ja tez uwielbiam buty :)

    ReplyDelete
  41. Torebka-idealna jak dla mnie:)

    ReplyDelete
  42. Jakie dłuugie noogiii! :))
    Extra buty!

    ReplyDelete
  43. Masz bardzo delikatna, dziewczeca urode i swietnie podkreslasz ja subtelnym makijazem.

    ReplyDelete
  44. ślicznie wyglądasz i super buciki ;)

    ReplyDelete
  45. Ładna toreka.
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego nowego projektanckiego bloga: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Fajna stylizacja. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://bizuteriamanatta.blox.pl

    ReplyDelete
  47. Anonymous3/28/2013

    piękna stylizacja, butki świetne :)

    ReplyDelete