LEATHER SKIRT

Taaak, już od początku jesieni obserwujemy hit w postaci skóry, która króluje w minimalistycznej odsłonie. Projektanci stworzyli niemal wszystko z tego materiału począwszy od bielizny, butów.. skończywszy na torebkach, sukienkach i płaszczach. I ja ukochałam sobie ten wspaniały rockowy trend w formie rozkloszowanej spódniczki. Z początku pomyślałam, że świetnie będzie się łączyła z szarościami różnego rodzaju, jednak szybko zmieniłam zdanie i postawiłam na jeansową koszulę. Jedna skórzana rzecz to zdecydowanie za mało, stąd również kołnierzyk z efektownymi kolcami.

61 comments:

  1. świetna stylizacja! spódnica mnie urzekła :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. fajnie ;DDD


    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Spódniczka świetna! :D

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw <3
    Spódniczka piękna, buty także :)


    Pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jeansowa koszula + skorzana spódnica - moje ulubione zesatwienie. A ta koszula ma piekny kołnierzyk <3

    ReplyDelete
  6. świetna jest ta spodnica !!!! :*

    ReplyDelete
  7. Ewuś, wyglądasz oszałamiająco! <3

    ReplyDelete
  8. Ależ Ty jesteś piękna! :)

    ReplyDelete
  9. Super! Co tu więcej mówić - wyglądasz rewelacyjnie:)

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się w tej spódniczce! Jest przepiękna, świetnie dopasowałaś do niej resztę stroju. Wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  11. Jak ja uwielbiam dżins w połączeniu ze skóra! Niesamowice wygladasz!

    ReplyDelete
  12. ochy i achy :)
    wszystko idealne i wszystko bym chciała :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. zestaw naprawdę świetny;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    ReplyDelete
  14. Jeans + skóra - połączenie idealne ! :*

    ReplyDelete
  15. śliczne połączenie;) u mnie na blogu również zestaw ze skórzaną spódniczką;)

    ReplyDelete
  16. Oooj Ewcia, ale świetnie wyglądasz w tej spódniczce i w kołnierzyku! :) Świetnie zestawiłaś ze sobą te dwie rzeczy + jeansowa koszula (a jeans uwielbiam!) - podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo! :) Przydałyby mi się takie butki.

    Buziaki - dużo dobrego w 2013 roku! :*

    ReplyDelete
  17. przepiękna spódniczka !!! <3 genialny outfit :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Genialnie wyglądasz! Uwielbiam takie spódnice! :D

    ReplyDelete
  19. I love your outfit!<3

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam Cię!:)
    Połączenie ze skórzaną spódniczką dało świetny efekt!:))

    ReplyDelete
  21. skóra faktycznie rządzi w tym sezonie! super, że uzupełniłaś całość kołnierzykiem - jest ostrzej ;)

    ReplyDelete
  22. Ciekawa spódnica , Świetny look ;)

    Zapraszam do odwiedzin i podążania za mną. LINK: http://kmchphotography.blogspot.com/2013/01/cinderella.html

    ReplyDelete
  23. bardzo ładna koszula i spódniczka :)

    ReplyDelete
  24. spódnica bomba :)

    ReplyDelete
  25. ale śliczna spódnica;)

    ReplyDelete
  26. piękne buty! Świetne połączenie koszuli ze spódniczką ♥

    ReplyDelete
  27. Ta spódnica chodzi za mną już od dawna, ale nie wiem czy by nie była za długa i szeroka w pasie na takiego "malucha" jak ja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak chodzi po głowie to trzeba brać, potem będziesz żałować :D moja jest w rozmiarze S i ma 49cm długości, jest ciut szeroka w pasie ale bardzo ładnie się układa :)

      Delete
    2. Niesamowicie wyglądasz, piękna całość, spódniczka jest cudna!

      Delete
  28. The skirt looks amazing!
    X, Ancia
    overdivity-fashion.blogspot.com
    If you like my blog and follow GFC, FB or other socil media, leave a comment and I'll make sure to follow back :)

    ReplyDelete
  29. spódnica jest niesamowita:) idealnie do Ciebie pasuje:)

    ReplyDelete
  30. Nominuje cię do Liebster Blog Award!
    Pytania znajdziesz na ourlittlelifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jestem bardzo na tak! wyglądasz super ;)

    ReplyDelete
  32. piękna spódniczka

    super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  33. Ten post przekonał mnie do zakupu tej spódnicy :)
    Jest świetna !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze się że mogłam w jakiś sposób pomóc :) na pewno nie pożałujesz, jest jeszcze piękniejsza w rzeczywistości :)

      Delete
  34. świetnie wyglądasz;)
    koszula, spódniczka, rewelacja :0

    ReplyDelete
  35. spódnica i jeansowa koszula razem wyglądają świetnie :) !

    ReplyDelete
  36. wow!
    pięknie Ci w tej spódnicy!
    wyglądasz świetnie!
    uwielbiam połączenie denimu i skóry.

    love. ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  37. Zestaw bardzo mi się podoba, byłby dla mnie idealny, gdyby spódnica była ze skóry, a nie z eko-czegoś :(

    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie do wygrania jest bon o wartości 500 zł do wykorzystania w Comiss'ie, w którym można znaleźć ubrania i dodatki jedynie od projektantów lub marek, takich jak Cavalli, Louboutin, Maxmara, Dolce&Gabbana, Armani, Burberry, Marni, Gucci, Furla i wiele innych! :)

    http://vogueva.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-500-z-do-comissu.html

    ReplyDelete
  38. śliczna spódnica ;))

    ReplyDelete
  39. Od dawna mam chrapkę na skórzaną spódnicę :) Twoja też jest rewelacyjna. W ogóle świetnie to wyglądasz :)
    Przeglądnęłam Twojego bloga i bardzo mi się podoba to co robisz, będę tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  40. Anonymous1/06/2013

    Jak dla mnie bez tego kołnierzyka z kolcami było by też ładnie ;)
    Pozdrawiam, awyls.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. kupiłaś mnie tym zestawem!!

    ReplyDelete
  42. rewelacyjnie wyglądasz:) świetna koszula!

    ReplyDelete
  43. świetny blog , obserwuje i zapraszam do siebie :P

    ReplyDelete
  44. jestem oszołomiona! świetne połączenie dżinsu i skóry
    zapraszam do mnie http://dainnty.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  45. Przepięknie, buty świetne. A spódniczka genialna, sama taką chcę! :) :*

    ReplyDelete
  46. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. świetna stylizacja, uwielbiam jeansowe koszule :)

    ReplyDelete
  48. bardzo fajna spódniczka :)

    ReplyDelete
  49. cudowne buty i spódniczka!
    zapraszam do siebie ;))
    http://vanguarddeer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. śliczna spódniczka <3

    ReplyDelete
  51. Świetna stylizacja ;) Jednak najbardziej urzekła mnie koszula i buciki :)

    ReplyDelete