MODNE OBUWIE‎ - TOP 4

Dzięki nim czujemy się bardzo kobieco, pewniej siebie i wyjątkowo.
Oto 4 najlepsze modele obuwia, które aktualnie używam i sobie chwalę.   
Sneakersy, nie bez powodu pojawiły się jako pierwsze. Idealne buty na codzienną gonitwę z czasem. 
Świetna alternatywa dla dziewczyn ceniących sobie komfort i wygodę. (sneakersy - kalzado)
Lity, mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką tego typu 
obuwia. Miałam nie małe obawy podczas zakupu jednak jestem w 100% zadowolona. Obcas jest niemalże 
nieodczuwalny! (lity - deashop)
Botki ze złotymi zdobieniami, klasyka która nigdy nie wychodzi z mody. Delikatnie ocieplane, bardzo 
ładne i dobrze wyprofilowane, świetnie prezentują się na nodze.(botki - estyl
Na koniec zostawiłam ekstrawaganckie koturny, które przyprawiły mnie o nie lada wyzwanie - ekstremalnie 
wysokie i zniewalająco piękne! (koturny - czasnabuty.pl)

27 comments:

  1. 2,3,4 możesz mi oddać <3 :D

    ReplyDelete
  2. te 3 najbardziej mi sie podobaja :)

    ReplyDelete
  3. wszystkie świetne :D!

    ReplyDelete
  4. najlepsze na koniec <3
    lity też są świetne ;)

    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  5. też mam zamiar kupić sneakersy na koturnie :)

    ReplyDelete
  6. 1 nie, jakos nie umiem sie do nich przekonać... 2,3,4 jak najbardziej :)

    ReplyDelete
  7. Ja mam zamiar kupić jakieś fajny typ pierwszych butków ;)
    A co do koturn to ja osobiście poluję na kobaltowe!
    Ile masz kochana wzrostu, że tak śmigasz w wysokich obcasach etc. ;)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sneakersy są niezastąpione! Nie dziwie się, kobaltowe są efektowne :) mam 166cm stąd skłonność do obcasów ;p

      Delete
  8. Ostatnie najlepsze! Zakochałam się w nich :)

    ReplyDelete
  9. Trafiasz w moje gusta <3

    ReplyDelete
  10. Mi najbardziej do gusty przypadły trzecie ;)

    ReplyDelete
  11. pierwsze i ostatnie wcale mi się nie podobają,ale trzecie śliczne

    ReplyDelete
  12. Brązowe lity są moim marzeniem! Przepiękne :) Bardzo podobają mi się również te czarne ze złotymi detalami :)

    ReplyDelete
  13. Piękne buty! Te ostatnie są genialne!

    ReplyDelete
  14. fajne butki, ja w codzienności stawiam na wygodę, więc wybieram albo buty na płaskiej podeszwie albo nie dużo 3-5 cm gruby obcas z racji wzrostu ;)

    ReplyDelete
  15. wszytskie piękne:) zapraszam do mnie na nowy konkursowy post:)

    ReplyDelete
  16. Zabrałabym Ci wszystkie te 4 pary! Są świetne :)

    ReplyDelete
  17. Piękne! Wszystkie mi się bardzo podobają!!! :)

    ReplyDelete
  18. Zdecydowanie 1 i 3 jak dla mnie :)) cudeńka!

    ReplyDelete
  19. Wszystkie te buty są genialnie! I chętnie widziałabym je w swojej szafie ;D

    ReplyDelete
  20. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    ReplyDelete
  21. Cześć!
    Organizuję konkurs-lukaj po szczegóły !
    Liczę na Ciebie:*
    PS Świetny blog + obserwuję!:)
    ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  22. Świetne masz te buciory. :) Czasem, przeglądając takie posty, żałuję, że:
    a) nie jestem niższa, przez co mogłabym nosić KAŻDE obcasy. A mam 178cm i obecnie różnie to bywa,
    b) szczerze mówiąc, jestem totalnym beztalenciem, jeśli chodzi o chodzenie na obcasach. :D

    ReplyDelete
  23. mnie sie wszystkie podobaja ;)

    ReplyDelete
  24. wszystkie piękne ;)) pozdrawiam :)

    ReplyDelete