WHITE COAT WITH POCKETS

Zima nas jeszcze nie opuszcza, zadomowiła się chyba na dobre i wcale mi się to nie podoba. Jestem typowym zmarzluchem, a zimę uwielbiam jedynie spoglądając przez okno.. Dziś typowo zimowy zestaw z nowo nabytym płaszczem. Botki na niebotycznej koturnie są już Wam dobrze znane jak i cała reszta. Ps. 14go lutego spodziewajcie się walentynkowego rozdania na blogu ;)
 coat - here, leggins - bershka , shoes - here , scarf - butik , 
gold bracelets - ayame , skull bracelet - here

36 comments:

  1. Świetna stylizacja :) Tez mam tą kurteczke :*

    ReplyDelete
  2. ale niesamowity płaszczyk ;)!

    ReplyDelete
  3. pięknie wyglądasz, świetny płaszcz ;D

    ReplyDelete
  4. nazwałabym Cie królową śniegu :D
    jak zawsze cudownie :*

    ReplyDelete
  5. Świetnie! Cudny płaszczyk ;)

    ReplyDelete
  6. W pierwszej sekundzie nie wiedziałam co powiedzieć, bo mnie zatkało z wrażenia :)
    Pięknie, cudownie, ślicznie :D

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. płaszczyk boski <3 ślicznie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  8. Ten płaszcz jest idealny!
    Wyglądasz obłędnie ;)

    ReplyDelete
  9. idealnie ;))


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. piena zimowa sceneria, plaszczem jestem zachwycona, bardzo oryginalna,

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz ! Wydaje mi się, że masz takie strasznie oklapnięte włosy.. Co do zimy to mam tak samo jak Ty :)

    ReplyDelete
  12. Świetny look, cudowny jest ten płaszczyk!

    ReplyDelete
  13. Ale Ty masz buciki cudaśne! <3

    ReplyDelete
  14. O ja Cie!!! Ile śniegu tam u Ciebie. Świetne sa te buty :) uwielbiam takie niebotyczne koturny :)

    ReplyDelete
  15. Płaszcz wymiata, na maksa mi się podoba! Pzdr

    ReplyDelete
  16. Ewa znakomicie wyglądasz! Sama czaiłam się na tej płaszcz, ale zniknął z magazynu no i pomyślalam, że to znak :D A teraz żałuję! Piękna:*

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo mi się podoba płaszcz, który masz na sobie. :) Buty też masz świetne, pasują Ci.

    ReplyDelete
  18. świetna stylizacja, znakomicie dobrana całość


    zapraszam www.czarno-to-widze.blogspot.com

    obserwuję i liczę na to samo:)

    ReplyDelete
  19. rewelacyjna sylwetka , prosto i z klasą ! płaszczyk jest cudowny <3

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  20. pięknie wygladasz;) a płaszczyk śliczny:)

    ReplyDelete
  21. bardzo ładnie ;) śliczne butki :)

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam Ewka Twoje zestawy black&white. Świetnie dobierasz te dwa (niby nudne :P) kolory - wyglądając w nich klasycznie i jednocześnie bardzo ciekawie. :)

    Powtórzę setny raz - uwielbiam Twoje włosy!

    ReplyDelete
  23. super blog, obserwuje <3
    http://northflower.blogspot.com/ zapraszam do mnie.
    Super look !

    ReplyDelete
  24. Jejku ślicznie wyglądasz , płaszczyk świetny *.*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ; )

    ReplyDelete
  25. super płaszcz, legginsy i buty!

    http://bykaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. świetny płaszczyk <3

    ReplyDelete
  27. Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. Przepiękne buty ♥ Świetny zestaw.
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  29. Świetny zestaw ,uroczo wyglądasz;)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania BON NA BUTY:)

    ReplyDelete
  30. ciekawie tu ! zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  31. uwielbiam skórę i wszystko co ma choćby jeden element z tego właśnie materiału, a tym razem zakochałam się w Twoim płaszczyku!!:D jest piękny:)

    ReplyDelete