CARHARTT BEANIE

Mówią "kto ryzykuje ten pije szampana" ..na szampana jeszcze za wcześnie, choć niedługo się szykuje konkretny powód do toastów(...) Kupując skórzane legginsy myślałam, że nic nie jest wstanie mi ich zastąpić - oczywiście myliłam się. Zaryzykowałam zamawiając skórzane spodnie z zagranicznego sklepu TB.com i opłacało się! Za każdym razem kiedy przyjdzie mi wybrać rozmiar towarzyszy mi przy tym wielki dylemat, jednak nie tym razem. Spodnie leżą "niemal" idealnie gdyby nie ciut więcej ciałka, który hodował się przez niekończącą się zimę! Chyba jedynym rozwiązaniem będą treningi z Ewą Chodakowską.. Wracając do sedna, głównym punktem kulminacyjnym stylizacji jest miętowy sweter, który przełamuje przeważającą czerń. Ostatnio niezbędnym elementem mojej garderoby są czapki, odkąd goszczą u mnie coraz częściej poważniejsze przeziębienia. W poprzednim poście Local Pirate, a dziś mój faworyt - Carhartt. 
pants/topshop - tb.com , sweater - second-shop.pl , shoes - klazadomoda , beanie - carhartt , bracelet - here

37 comments:

  1. great look ; DD


    i invite to me too

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny look pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie wyglądasz chociaż myślałam, że sweterek będzie inny. Ale jest spoko :) I jesteś tak szczupła, że nie potrzebne Ci żadne ćwiczenia :)

    ReplyDelete
  4. Piękny, zgrabny tyłeczek masz Ewcia!!:D

    ReplyDelete
  5. świetnie Ci leżą te spodnie!! to bardzo ważne :D fajna całość :)

    ReplyDelete
  6. Wszystko prezentuje się świetnie, ale puchaty sweter skradł moje serce <3

    ReplyDelete
  7. jej ekstra sa te gacie !!! :D

    ReplyDelete
  8. cholernie podoba mi się ten sweterek, ma boski kolor

    ReplyDelete
  9. Spodnie są cudowne! Muszę sobie też sprawić skórzane spodnie. Mam tyle rzeczy na liście must have..

    ReplyDelete
  10. Spodnie mi się podobają <3

    ReplyDelete
  11. zdjęcia Twój aparat robi świetne :) fajny zestaw.

    ReplyDelete
  12. świetne zestawienie skórzanych spodni z takim właśnie swetrem :)

    ReplyDelete
  13. super wygladasz! sweterek swietny, wyglada tak "miło" :3
    zapraszam na konkurs: http://hahoda.blogspot.com/2013/03/konkurs-part-1.html

    ReplyDelete
  14. Spodnie są po prostu piękne! Rzeczywiście dobrze leżą. Bardz podobają mi się też buty i ta czerwona szminka - świetnie wyglądasz w tym kolorze :))

    ReplyDelete
  15. czapka jest genialna :D

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja ! :o

    ReplyDelete
  17. FAjny set! Genialne spodnie!

    ReplyDelete
  18. Śliczny masz ten sweterek, cudeńko :))) Pozdrawiamy!

    ReplyDelete
  19. Jestem tu pierwszy raz i uwielbiam <3

    ReplyDelete
  20. świetnie połączyłaś dwa style - sweterek z czymś sportowym :)

    ReplyDelete
  21. Spodnie tak! :)
    Sweterek nie, osobiście nie lubię takich trochę mi strusia przypominają :)
    ale o gustach się nie dyskutuje! :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. Hej! Twój profil na fashionwall.pl jest w tej chwili promowany na naszym fanpage-u! Życzymy wielu głosów WOW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje ślicznie za wyróżnienie! :)

      Delete
  23. także kocham czapki :):) mega wyglądasz!

    ReplyDelete
  24. ale ten sweterek jest cudowny! ♥♥

    ReplyDelete
  25. Fajny, prosty zestaw ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. I te skórzane spodnie do mnie przemawiają!! :- )

    ReplyDelete
  27. świetny zestaw! sweterek jest po prostu genialny ;) zapraszam i pozdrawiam :* http://voggyoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetny outfit! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. jaki śliczny, milusi sweterek <3 Extra zestaw !!! pięknie Ci w czerwonej szmince <3 pozdrawiam :)))))

    ReplyDelete
  30. Prześliczne buty ^^

    Zapraszam http://abyssmodal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ten sweterek jest przepiękny <3 rewelacyjnie Ci w tym kolorze !

    ReplyDelete
  32. Super wyglądasz, sweterek jest cudny!

    ReplyDelete
  33. Spodnie są niesamowite!
    Szukam idealnych, skórzanych, ale jeszcze takich nie znalazłam!
    Czapka i futrzany sweter również bardzo na tak!

    Wesołych Świąt!
    Życzy Sulanovska :)

    ReplyDelete
  34. jesteś przepiękna:*

    ReplyDelete