NEW IN -TOTAL CLASSIC

Osoby które śledzą moje poczynania na blogu wiedzą, że stawiam w modzie na minimalizm określany synonimem prostoty. Układ czystej elegancji stawia nieograniczone możliwości dla kobiet w każdym wieku. Dzisiaj przedstawiam wam total classic. Beż nigdy się nie nudzi i doskonale wpasowuje się w inne kolory. Nie raz uratował mnie w sytuacji w której nie miałam pomysłu na stylizacje. Sięgnięcie jedynie po biel, czerń i beż daje możliwość większego wachlarzu łączenia z innymi nieco odważniejszymi elementami garderoby.
Pastelowa koszula z szyfonu dobrze komponuje się z skórzanymi spodniami. Dodatkowo delikatna biżuteria Parix Jewellery subtelnie nadaje wieczorowego akcentu. Od niedawna moim hitem jest czerwona szminka. To właśnie ona ma u mnie swoje pięć minut. Jest niezastąpionym elementem wykończenia całego look'u i świetną inwestycją - aż pragnę więcej.. Spoglądając na propozycje marek, w nowej kolekcji Nife na sezon wiosna/lato 2013 po raz kolejny postawili na surową skandynawską klasykę. Proste kroje i chłodne pastelowe odcienie przełożyły się na kobiece dopasowane spódnice, sukienki i koszule. Kampania La Manii również odsyła nas do ponadczasowych kobiecych i luksusowych wariantów. Zmysłowość w wersji b&w  projektu Joanny Przytakiewicz zachwycają bez dwóch zdań. Ciekawa jestem co Was urzekło z pokazów mody, jakim propozycją poddałyście się najbardziej?Buty na platformie na sprzedaż - więcej informacji na ewskoblogspot@gmail.com


lipstick - Celia 9 , nail polish - wibo 299 , bracelets - parix jewellery 
_________________________________________________________________
Ps. Z okazji świąt i zbliżających się urodzin mam dla Was zniżkę -10% 
na zakupy Parix Jewellery na hasło: ewsko do 7 kwietnia włącznie !

31 comments:

  1. Piekne bransoletki!

    ReplyDelete
  2. Śliczna koszula i bransoletki!

    ReplyDelete
  3. Bransoletki z chęcią przygarnęłabym do siebie :))

    ReplyDelete
  4. Cudowne szpilki ;)
    Bransoletki skradły moje serce :D

    ReplyDelete
  5. koszula , spodnie , buty o boże zakochałam się !!! <3 <3

    ReplyDelete
  6. beż jest moim faworytem, dlatego że jest uniwersalny, łatwo się go łączy z innymi kolorami i fasonami, a dodatkowo pasuje do mojej karnacji. Dlatego jestem jak najbardziej za! :)

    obserwuję.
    oliwiowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. extra zestaw !!!
    chce te bransoletki !!<33
    :*

    ReplyDelete
  8. Wszystko mi się podoba, ale ja w tym roku mam dosyć prostoty i minimalizmu, to różnego rodzaju wzory zawładnęły moim sercem MUSZE JE MIEĆ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale się nie dziwie, bo i mnie owinęły wokół palca rożnego rodzaju printy i nie ma mowy bym im odmówiła :p ale czasem lubię klasyczny zestaw dla odmiany.

      Delete
  9. Koszula jest przepiękna! <3

    ReplyDelete
  10. Koszula jest moim faworytem. Spodnie bardzo mi się podobają, ale na mnie na pewno nie wyglądałyby dobrze:(

    ReplyDelete
  11. Wspaniała koszula- ukradłabym. ;D

    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. wszystko przypadło mi do gustu :)

    ReplyDelete
  13. koszula szczególnie i się spodobała <3

    ReplyDelete
  14. śliczne wszystko! :))

    ReplyDelete
  15. hej post jest świetny tak jak ty, uwielbiam twojego bloga, subskrybuje cb i bardzo ale to bardzo chciała bym abyś weszła na mojego bloga i mnie zaobserwowała, to by było spełnienie moich marzeń!!!!!!!!!11 błabam cię zaobserwuj mojego bloga!!! błagam!!!! kolorowa1233.blogsot.com

    ReplyDelete
  16. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  17. Śliczna koszula! I to wykończenie "ćwiekami" super!

    Obserwuję! ;)

    ReplyDelete
  18. widze, ze zakupy udane :) koszula i szpilki sa przepiekne!
    a bransoletki...- my must have! :)

    ReplyDelete
  19. Świetna koszula ;)!

    ReplyDelete
  20. Jakie fantastyczne nowości! <3 Zwłaszcza buty, genialne po prostu! Pozdrawiam :-*

    ReplyDelete