MUST HAVE 2013

Ostatnio przeglądając szafę chwyciłam się za głowę. Znalazłam w niej mase rzeczy, których nie używam.. Postanowiłam wziąć się w końcu za ten nieład. Jestem ciekawa jak się pozbywacie rzeczy, w których już nie chodzicie?
Swego czasu wystawiałam sporadycznie na allegro, jednak z marnym skutkiem. Jedynie na szafa.pl udało mi się sprzedać aż 3 rzeczy, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Doradźcie! Jeszcze nie uprzątnęłam szafy, a już rozmyślam co by tu upolować - stąd dzisiaj tylko moja lista must have.




zegarek - geneva , shoes - stylowebuty | czasnabuty | new balance , leather shorts - mosquito
 cream shorts - h&m, pants - h&m ,  t-shirt - monashe , bracelet - otien

21 comments:

  1. Wszystko świetne,szczególnie dresowe spodnie :)

    ReplyDelete
  2. na tuniczka jest świetna!

    ReplyDelete
  3. Piękne rzeczy, jednak buty New Balance bardzo mi się już opatrzyły ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to prawda NB można wszędzie napotkać, ale mimo to jestem nimi zafascynowana :D

      Delete
  4. skórzane szorty i NB też chcę ;P

    ReplyDelete
  5. ta bluzka z motywem sportowym ♥

    ReplyDelete
  6. Mam modszą siostrę.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. zegarka z Genevy nie polecam, przy częstym używaniu schodzi lakier. lepiej zainwestować w lepszy. resztę listy must have z chęcią bym przygarnęła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, nawet bym nie pomyślała, już prawie byłam o krok zakupienia go, a jakiej firmy polecasz? :)

      Delete
    2. co do konkretnej firmy to nie mam zielonego pojęcia, ale na pewno polecam inwestycję w taki zegarek na lata, który jest w sumie klasykiem. jeśli chodzi o mój z Genevy, to jak już wspomniałam - bransoleta się strasznie przeciera. widoczne są duże prześwity spod ''złotego'' lakieru. na zdjęciach nie widać to staram się to ukrywać pokazując samą tarczę :)

      Delete
    3. Rozumiem, dziękuje ślicznie za pomoc :* chyba wstrzymam się z kupnem tego z Genevy i nabieram na coś wartego większej uwagi :)

      Delete
  8. Kurcze, poproszę ostatnią bluzka/ sukienkę! Już od dawna takiej szukam. :D

    ReplyDelete
  9. Mi się najbardziej podoba różowa sukieneczka :* Super! Zapraszam serdecznie na nowy post ze zdjęciami z "Mrozem" ;**

    ReplyDelete
  10. Zawsze mam problem z pozbywaniem się rzeczy - jestem strasznym chomikiem i nawet jak coś od dwóch stuleci już na mnie nie pasuje, to żal mi to wyrzucać/sprzedawać ;). O, złoty zegarek jest moim must have od dawna, a jak przychodzi co do czego to jakoś nigdy nie jest mi po drodze z kupieniem go ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba bardzo dobrze się rozumiemy, bo mam identycznie nie tylko z sprzedażą rzeczy nieużywanych ale również i z zakupem złotego zegarka, zawsze znajdzie się coś innego na drodze :D

      Delete
    2. Anonymous6/11/2013

      Ja polecam zloty zegarek z Perfect jesli nie chcesz wydawac majątku :)

      Delete
  11. Great post, I really really like your blog :) Would you maybe like to follow each other on bloglovin'?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  12. Złoty zegarek to prawdziwy must have, juz od ostatniego sezonu!

    ReplyDelete