RED CIRCLE

Skórzane ubrania i dodatki już dawno owinęły sobie mnie wokół palca. Mało który materiał wywiera na mnie tak ogromne wrażenie. Skóra jest kobieca, elegancka i seksowna, a czego chcieć więcej? Jakiś czas temu swoim klasycznym fasonem moje serce skradły szorty - zgodne z zasadą ' im mniej, tym lepiej'. Połączyłam je z równie prostą, ale nie zwyczajną koszulką z czerwonym kołem od Polanka. Bransoletka jest tej samej marki, która na swoim koncie ma niesamowite projekty warte uwagi ! Musze przyznać, że jest to pierwsza taka marka, która przemawia do mnie z każdym elementem garderoby bez żadnego 'ale'. 

26 comments:

  1. bardzo ładnie!! zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jak zobaczyłam ta wielka kropę pomyślałam "oho będzie coś o Japonii" ale nie było i nie wiem czy powinnam czuć się mile zaskoczona czy zawiedziona... Tak czy siak bardzo podoba mi się Twój strój bardzo prosty ale kobiecy :)

    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się pomysł z czerwoną kropką na pazurkach :)

    ReplyDelete
  5. pomysl z motywem na koszulce jest niebanalny
    skorzane spodenki swietnie sie prezentuja z czarnymi szpilkami

    ReplyDelete
  6. bluzeczka jest bardzo oryginalna:) świetnie:)

    ReplyDelete
  7. Rozjechałaś mnie tym zestawem - genialny!

    ReplyDelete
  8. ła, ale genialnie.
    i ten paznokiec z kropką!

    ReplyDelete
  9. 3 kolory, a efekt niesamowity;)!
    buziaki

    ReplyDelete
  10. Ale świetnie, minimalistycznie, a efektownie ;)

    ReplyDelete
  11. te spodenki są świetne *.*

    ReplyDelete
  12. spodenki ♥ bardzo ładne połączenie :)

    ReplyDelete
  13. te szorty są cudowne! ♥

    ReplyDelete
  14. Super dodatki!!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://franciszekvex.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Franciszek-Vex/520010831387328

    ReplyDelete
  15. spodenki sa bardzo fajne ;p

    ReplyDelete
  16. ładnie to się komponuje, ładnie :)

    nigdy bym nie pomyślała... ;]

    ReplyDelete
  17. T-shirt w stylu japońskiej flagi jest bardzo efektowny, fajnie ożywił całość!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz ;)))
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetne! Zwłaszcza szorty i koszulka, tylko buty bym zamieniła na płaskie;)

    ReplyDelete