SiNSAY

Ostatnio bardzo rzadko bywam w galeriach handlowych, muszę przyznać że częściej zdarza mi się kupować przez internet. Kiedyś w moim przypadku było to nie do pomyślenia, bojaźń przed kupnem przez internet dalej mi towarzyszy ale już ciut mniej. Ciekawość co słychać w stacjonarnych sklepach wzięła nade mną górę w miniony weekend. Wpadłam na niedawno otwarty sklep SiNSAY w Silesia City Center..
Marka ta dopiero co pojawiła się na rynku, a ich świeżość w postaci mnóstwa ciekawych fasonów i kolorów przekłada się na duże zainteresowanie. Zauważyłam ją na facebook'u i przykuła moją uwagę. 
Sinsay głównie skierowany jest dla nastolatek/licealistek, gdzie przeważają jaskrawe kolory, ale nie brakuje również basicowych ubrań czy sportowo-miejskich. Zresztą.. co ja będę opowiadać, z pewnością już tam byłyście i miałyście możliwość się przekonać o przystępnych cenach i dobrej jakości ubrań.
 | t-shirt - SiNSAY | pants - SiNSAY | shoes - SiNSAY |

35 comments:

  1. Wyglądasz genialnie - tak prosto, sportowo, ale też można się zachwycić :)

    ReplyDelete
  2. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tego typu spodni, ale na Tobie wyglądają świetnie, nie wiem jak Ty to robisz ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurcze, wiesz że ja też? zawsze kiedy je widziałam wmawiałam sobie, że takie jeansy nie dla mnie. Zdałam sobie jednak sprawe, że za dużo mam klasycznych spodni i pora to ciut zmienić :D :*

      Delete
  3. bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  4. prosto,ale za to bardzo fajnie;)

    ReplyDelete
  5. rewelacyjnie :) spodnie♥

    ReplyDelete
  6. ładnie\!! ; ]]


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. masz mega super włosy:)

    ReplyDelete
  8. świetnie! ile dałaś za spodnie? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje, spodnie kosztowały 49,99zł :)

      Delete
  9. Anonymous7/02/2013

    w jakiej cenie ciuchy, który masz na sobie ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous7/02/2013

      w jakiej cenie ciuchy, które masz na sobie? :)

      Delete
    2. z tego co dobrze pamiętam to: t-shirt - 19,99 , spodnie - 49,99 , trampki - 59,99 :)

      Delete
  10. Luźny fajny look ;))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. swietny "sinsay'owy" look! :D
    trampki sa rewelacyjne

    ReplyDelete
  12. masz świetną figurę oraz rysy twarzy :)

    ReplyDelete
  13. oglądałam wczoraj taki tshirt, ale czarny, śliczny jest! ;)

    ReplyDelete
  14. Nawet w tak prostym looku wyglądasz genialnie ;)

    ReplyDelete
  15. czemu tak prosty look,a ja się tak mega jaram? oddawaj spodzień, po prostu boski <3

    ReplyDelete
  16. kocham Sinsay <3 świetna stylizacja !!! buziaki :***

    ReplyDelete
  17. total look sinsay ;)
    wszystko rewelacyjne! :)
    A włosy masz cudne!
    pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  18. Sinsay ma dużo fajnych projektów ;)

    ReplyDelete
  19. Fajne marmurki! Wyglądasz super!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. these denim pants look amazing! love the acid- style!

    Check out my latest OOTD :-)

    ReplyDelete
  21. Byłam w Katowickim Sinsay i niestety to co mi się podobało było już bez mojego rozmiaru :( Żałuję bo kilka fajnych perełek tam znalazłam :))!

    ReplyDelete
  22. Spodnie są świetne! Takie jeansy mogłabym nosić :D

    ReplyDelete
  23. Podobne spodnie były kiedyś w H&M :) Fajny, minimalistyczny strój, podoba mi się:)

    ReplyDelete
  24. Marmurki są naprawdę świetne! :) no i najważniejsze - dobrze w nich wyglądasz :)

    ReplyDelete
  25. świetne jeansy:) ładnie w nich wygladasz,a poza tym prowadzisz bardzo fajny blog ,więc dodałam go do obserwowanych, zapraszam serdecznie na mojego bloga myloovelyfun.blogspot.com:)

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie połączenia ! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam kusiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Monika7/09/2013

    Świetna stylizacja! Proste elementy, które bardzo ładnie się komponują:) Zapraszam do pokazania jej u nas na domodi.pl:)

    ReplyDelete