GOODBYE SUMMER, HELLO AUTUMN

Pogoda za oknem dziś wybitnie jesienna, zdążyłam się już porządnie przeziębić. Aż ciężko mi uwierzyć, że już zawitała jesień. Mimo tak ponurej deszczowej aury mam dla Was długo wyczekiwany look, który udało mi się zrealizować w pędzie dnia codziennego.
Na tą porę roku jaką jest jesień zaopatrzyłam się w niesamowicie wygodne kalosze.  Kurtkę która jest Wam bardzo dobrze znana połączyłam z bluzą zakupioną na tegorocznym SwagShowSilesia. Kolejne targi już 5/10/2013, wybieracie się?
 shoes - HERE | pants - H&M | blouse - FAMELESS | jacket - STRADIVARIUS | watch - CASIO

20 comments:

  1. śliczne te kaloszki pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne połączenie!

    ReplyDelete
  3. Prześwietne buty! wspaniale prezentują sie na nodze. Właśnie wy, blogerki uświadamiacie mi, że dziś pierwszy dzień jesieni! Nie zauważyłam tego w pędzie życia :)

    ReplyDelete
  4. Loving this look,Absolutely gorgeous you are!!!here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Sexy Cops Costumes Manufacturer
    Sexy Police Costumes Manufacturer

    Keep in touch,best wish for you.

    ReplyDelete
  5. cudowne buciki :-))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. cudny zegarek i kalosze! ;'3

    ReplyDelete
  7. ale masz śliczne kaloszki ♥

    ReplyDelete
  8. masz sliczna buzie :)

    ReplyDelete
  9. fajny look ;)
    no i kalosze bardzo fajne

    ReplyDelete
  10. cudnie Ci w tej kurtce :)

    ReplyDelete
  11. kalosze są super, ale kurtka skradła moje serce:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. idealny klasyczny zegarek!

    ReplyDelete
  13. cudne buciki, chętnie bym takie przygarnela na tą jesienną pluchę :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam te kalosze.

    ReplyDelete
  15. Absolutna rewelacja! ; )

    ReplyDelete
  16. bardzo ładne buty:)

    ReplyDelete
  17. Zwykły jesienny zestawik :) Super!!!

    ReplyDelete