BIKER BOOTS

Buty niepodzielnie rządzące od kilku sezonów? Tak, mowa o tzw. biker boots. Nie ma modniejszych butów na przełomie jesień/zima. Jak dla mnie to klasyka, która nie wyjdzie z mody. Każdy moment na ich zakup jest odpowiedni - mój właśnie nadszedł.
W ubiegłym sezonie nie widziałam dziewczyny, która by ich nie miała. Długo zastanawiałam się nad wyborem odpowiedniego obuwia.  Szukałam odpowiednich motocyklowych botków z dobrego naturalnego materiału - z pewnością nie na jeden sezon. Jakiś czas temu natknęłam się na markę Senso, na facebook'u, która tworzy damskie obuwie już blisko dwadzieścia lat. Jestem pozytywnie zaskoczona jakością i precyzją wykonania w każdym aspekcie.  Przede wszystkim są wygodne, wytrzymałe i świetnie pasują do wielu codziennych zestawień.  Wyposażone w materiałową wkładkę, ocieplane filcem jakościowo wyróżniające się od tych dostępnych w sieciówkach.

26 comments:

  1. Bardzo fajny zestaw!

    ReplyDelete
  2. Świetne połączenie :)

    ReplyDelete
  3. Buty i szalik piękne :)

    ReplyDelete
  4. Butki superowe i kurteczka cudo :)

    ReplyDelete
  5. Pomimo tego że wyglądasz bardzo ładnie, chciałam wspomnieć, że bardzooo podoba mi się wykonanie tych zdjęć! Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw, żółty szalik pozytywnie go ożywia, a motyw kraty sprawia, że jest jednocześnie supermodny :).

    ReplyDelete
  7. Szalik swietnie ozywil Twoj total black :)
    Wygladasz niesamowicie

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam biker boots, mam podobne i chodzę w nich już drugi rok, pasują do każdego stylu.

    ReplyDelete
  9. Świetne i uniwersalne buty :)

    ReplyDelete
  10. Pięknie. Buty są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  11. idealna kurteczka i buciki! <3

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się kolorystyka zdjęć! Stylizacja na wielkie pięć. Być może dlatego, że uwielbiam czarne spodnie i każde połączenie z nimi wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  13. bardzo ładnie:) buty są świetne!

    ReplyDelete
  14. bardzo fajne zestawienie;) piękna buty:)

    ReplyDelete
  15. Anonymous10/26/2013

    Proszę o głosy dla ślicznego pieska !!!
    http://wodzislawslaski.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/740,rambo,19606,id,t,kid.html

    ReplyDelete
  16. Śliczne buty i bardzo ładna stylizacja :) Trafiłam na Twój blog przez przypadek, ale ani trochę nie żałuję :)
    Z chęcią dołączam się do grona obserwatorów i będę wpadać częściej :)
    Miłego dnia :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, ciesze się, że tak uważasz :)

      Delete
  17. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  18. Those boots are awesome! I love how you took the photos on the log too! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete