BLACK DENIM GRAY

Taką jesień mogłabym polubić, +20 na termometrze i rano budzące mnie promienie słońca - żyć nie umierać!  Dodatkowo z soboty na niedzielę zmienialiśmy czas z letniego na zimowy co jest ogromnym plusem dla lubiących sobie ciut dłużej pospać ;) 
Ostatnio pisałam Wam na Facebook'u o moich małych zmianach, a przy takiej rewolucji nie sposób nie przejrzeć swojej szafy od A do Z. Przypadkiem natknęłam się na kompletnie zapomnianą przeze mnie kurtkę z skórzanymi wstawkami. Połączyłam ją z ulubionym rodzajem spodni czyli jeans'ami i klasycznymi botkami..

34 comments:

  1. Ale masz piękne buty kochana ;)

    ReplyDelete
  2. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/firmoo-glasses-and-new-competition.html

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja!

    obserwujemy?
    http://mali-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nasza jesień jest cudowna :) Butki masz piękne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oby taka jesień jak najdłużej się utrzymała :)

      Delete
  5. ulala!
    buty + kurtka = <3 !
    świetnie wyglądasz!

    całusy.
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  6. Świetne połączenie butów z narzutką!

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/30/2013

    jak zrobilas te miniaturki ikonek na twittera,instagrama itd.? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znalazłam świetną stronkę z ikonami do portali społecznościowych www.iconfinder.com.
      Jeśli chodzi konkretnie o wklejenie krok po kroku to daj znać, to wszystko opiszę ;)

      Delete
  8. Ewwwwwiii, świetna kurtka, świetne buty + te proste dżinsy - mistrz <3

    ReplyDelete
  9. Chyba już kiedyś pytałaś się mnie o ten zegarek, albo mi się wydaje :) Zegarek kupiłam za ok. 40 zł i szczerze? Bransoleta szybko zmienia kolor na miedź, można łatwo go zarysować, a po jakimś czasie sama tarcza wewnątrz zaczęła zmieniać kolor. Polecałabym odkładanie na zegarek lepszej jakości :)

    ReplyDelete
  10. Piękne masz buciki ;)

    ReplyDelete
  11. I love your look! You look so great!

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  12. super kurteczka ! <3

    ReplyDelete
  13. Dokładnie, podzielam zdanie, chyba każda z nas marzy już o zobaczeniu znowu +20 na termometrze :) hehe Buciki masz świetne, od razu wpadły mi w oko, z chęcią bym Ci je skradła ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. świetna jest ta kurtka! mega uniwersalna!

    ReplyDelete
  15. Jejku, jaką Ty masz delikatną twarzyczkę <3 Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, dziękuje :* z przyjemnością zajrzę .

      Delete
  16. you look very nice.
    do you wanna follow each other?
    you can visit my blog:
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much :)

      Delete
  17. swietne buty! ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas;)

    ReplyDelete
  18. Mega kurtka, dobrze, że nie leży już zapomniana, w kącie szafy. ;)

    ReplyDelete
  19. świetny zestaw :) buty i kurteczka - rewelacja :3 a ty jesteś mega śliczna <3 obserwujemy? ja już :* fantastycznego masz tego bloga

    ReplyDelete
  20. botki świetne, bardzo ładny mają czubek

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny klasyczny zestaw, tak jak lubię najbardziej :) Cieszę się, że do mnie zajrzałaś. Będę zaglądać :* Pozdrawiam, Daria

    ReplyDelete
  22. Kurtka totalnie w moim stylu. Znajdę ją jeszcze w sklepach? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam ją już dosyć dawno, możliwe że się znajdzie jeszcze na sklepach, ale nie obiecuje :*. Szukałam na stronie internetowej sklepu, niestety tam już jej nie ma, jednak znalazłam podobną tutaj www.topsecret.pl/kurtka-damska-z-zamkiem ;)

      Delete