Fall/Winter 2013/2014

Chyba już na dobre możemy pożegnać wysokie temperatury. Czas przygotowywać garderobę na nadejście jesieni. Właśnie wtedy możemy trafić w sklepach zarówno na przecenione artykuły jak i na nową świeżą kolekcje. Każdej jesieni możemy zauważyć iż na ulicach powracają ciężkie, skórzane botki z ćwiekami, które prezentują jeden z trendów - grunge.

Pierwszą propozycją jest kurtka zdobiona rękawami z imitacji skóry, dostępna także w kolorze beżowym w h&m . Czarny płaszcz przed kolano ze skórzanymi, pikowanymi rękawami pochodzi z kolekcji House, idealny do długich kozaków lub workerów. Trzeci płaszcz znajdziecie w Mohito (mój faworyt). Jesień daje nam moc możliwości, począwszy od kolorów, oversiz'owych fasonów i klasycznych krojów.

OKRYCIA WIERZCHNIE

 H&M | HOUSE MOHITO



ZALANDO | MOHITOANATAK 


Niestety dobór odpowiedniej kurtki to dla mnie za mało. Jeżeli jesteście zmarzluchami jak ja, sprawcie sobie modny, gładki bądź wzorzysty sweter . Teraz kiedy pogoda się zmieniła, możemy natknąć się na sweterki w przystępnych cenach. Ostatnio staram się urozmaicać garderobę o intensywne wzory. Trzeba rozweselić i urozmaicić sobie te szare, bure i nad czym ubolewam najbardziej - krótkie dni.

BLUZY/SWETRY
H&M | MOHITO | H&M 

Ahh buty, buty.. butów nigdy za wiele! Można zauważyć, że motywy z ubiegłego roku wciąż goszczą na sklepowych pułkach - przede wszystkim sztyblety.  Moim must have są niskie botki z imitacji skóry - stabilne i bardzo wygodne. 


BUTY
  H&MRESERVED H&M 

STUDDED | CZASNABUTY | ZARA

Jakie są modne koszule na jesień 2013? Wybór jest przeogromny i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Co roku jesienią króluje krata, zwierzęce printy czy paski.  Krata - jak nosić ubrania w kratę? Krata przestała kojarzyć się z style country czy grunge. Nosić można ją z wąskimi spodniami, ołówkową spódnicą do pracy czy rozkloszowaną na co dzień. Moro - Trenty militarne powróciło, a wraz z nim moro. Powraca w dość nietypowych kolorach, już nie tylko w khaki i brązie, ale również w fluo, niebieskim czy różu. Owy wzór przejawia się w wersji deluxe, niezwykle eleganckiej. Nie zabraknie również wzorów kwiatowych. Nie zapomnijcie o ponadczasowej klasyce, biała koszula to niezastąpiona elegancja. Biała koszula stanowi doskonałą bazę do stylizacji i nie może jej zabraknąć w każdej szafie.


KOSZULE
MANGO | HOUSE | ONLY



 MOHITOH&MMANGO

11 comments:

  1. Asortyment jest naprawdę ogromny - do wyboru do koloru ;) ta jesień jest bogata w przeróżne formaty i wzory, także na pewno każdy coś dla siebie znajdzie. Ja jestem na etapie kupowania sweterków ;D kiedyś znienawidzone przez nas jako dzieci :D a teraz cieplutkie i idealne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, nie ujęłabym tego lepiej, sweterki różnego rodzaju ostatnio pokochałam, aż powoli staje się to moją obsesją :D

      Delete
  2. Wszystko jest boskie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aż się chciałoby mieć to wszystko w szafie :D

      Delete
  3. Ooo nawet nie wiesz jak mi pomogłaś! Szukałam jakiegoś wzorzystego swetra i ten w zygzaki czarno biały jest świetny :D Mam nadzieję, że dorwę go w Toruniu :D

    http://deebson.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to cieszy, że mogłam pomóc :) Szukałam go ostatnio, ale u mnie chyba już się wyprzedał :(

      Delete
  4. Ta parka z elementami skór jest super <3 Zapraszam na nowy post ♥

    ReplyDelete
  5. Świetne ubrania, wszystko mi się podoba!

    ReplyDelete
  6. Wszystkie ciuszki są super:)
    Pozdrawiam Serdeczne
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Krata kratą, ale mnie i tak bardziej z powyższych zachwyca ta czarna koszula :).

    ReplyDelete