WHITE ROOMS INSPIRATIONS

Nie potrafiłam się powstrzymać i już na Facebook'u poinformowałam Was o moich zmianach. O czym mowa? Otóż zaczynam rewolucje w moim pokoju, postawiłam na białe meble z nutką połysku. Nic mnie tak nie urzeka jak minimalistyczne, białe wnętrza z delikatnym kolorem. Biel ma to do siebie, że można ją przełamywać innymi jasnymi odcieniami jak np. beżami, pastelami czy nawet delikatnymi żółciami.

Mam nieodparte pragnienie by mój pokój spełniał wszystkie funkcje, a za razem był przy tym prosty i harmonijny. Jednocześnie musi być azylem do odpoczynku w ciągu dnia, posiadać kącik do pracy i mieć wygodne miejsce do spania.. aaa i posiadał wielką garderobę ;)
Postawmy na proste rozwiązania, podwójne łóżko z pojemnikiem w środku to świetne rozwiązanie dla małych pomieszczeń jak moje. Dobry, praktyczny sposób na przechowywanie nie tylko pościeli, ale również odzieży, której nie używamy tak często. Bez kartonów, bądź pojemników się nie obejdzie - ułatwi nam to szukanie i unikniemy bałaganu przy wyjmowaniu.
Eklektyczne pamiątki mogą niesamowicie razem wyglądać w ramkach o różnych rozmiarach. Nie zapomnijmy jednak by były one w tym samym stylu. Nie zamykajmy również się na stereotypy, że muszą one być równo w rządku co do milimetra, ponieśmy się wodzy fantazji, nadajmy wnętrzu rys oryginalności. Zadbajmy o różnorodne dekoracje!
Garderoba, rzecz która jest niezbędna, funkcjonalna i estetyczna ( a raczej powinna ) Pamiętajmy by w swoich wymarzonych garderobach oddzielić rzeczy codziennego użytku od tych które sięgamy sporadycznie. Warto zainwestować w szafę mające fronty przesuwne, które zabierają mniej miejsca i są funkcjonalne.
 Zdjęcia są inspiracją z internetu oraz bloga Ikea www.tytuurzadzisz.pl.

15 comments:

  1. piękne inspiracje ;-))

    ReplyDelete
  2. Wszystko jest takie piękne :)

    ReplyDelete
  3. Świetne inspiracje! Uwielbiam białe wnętrza! ♥

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam inspiracje!

    ReplyDelete
  5. Mega zdjęcia! Świetne inspiracje ;)
    Pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie wnętrza i inspiracje!
    Biel dopada widzę każdego na każdym kroku :)
    ale takie łózko mieć! to coś fantastycznego!

    ReplyDelete
  7. Biel jest super ! Klasyk sam w sobie! Zapraszam na nowy, lekko chaotyczny post ;-) Pozdrawiam! ♥

    ReplyDelete
  8. Przepiękne inspiracje, a biel uwielbiam we wnętrzach <3

    ReplyDelete
  9. uwielbiam białe wnętrza ♥

    ReplyDelete
  10. Aaaaah, uwielbiam piękne wnętrza! Niedługo zakładam firmę w tym kierunku i białe wnętrza są moją główną inspiracją! Cudo :)

    ______________________________________________
    http://ettelienne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Kocham takie inspiracje, marzy mi się kiedyś jeden z takich pokoi:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Urządzanie to najlepsze co można robić!! :D
    Czekam na efekty :)*

    ReplyDelete
  13. piękne inspiracje! ;))

    ReplyDelete