QUILTED JACKET

Dzisiejsza kurtka miała już jakiś czas temu swoją premierę na blogu zobacz tutaj w połączeniu z koszulą i skórzanymi spodniami, dziś jednak powraca z nieco ulepszoną kolorystyką. Pikowanie to hit tego sezonu! Sieciówki, kolekcje projektantów i showroomy pękają w szwach z pikowanego materiału. Ostatnio modne są total looki, jednak w tym wypadku nie ryzykowałabym pikowania od stóp do głów. Najlepiej owy materiał łączyć z gładkimi ubraniami - w moim przypadku padło na czerń, a do tego przyciągające wzrok marmurowe spodnie.

38 comments:

  1. świetna sttylizacja;)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  3. Masz rację kochana kurtka pikowana króluje w tym sezonie, sama podobną zakupiłam niedawno:)Ślicznie wygladasz !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Kurtka jest fantastyczna. Zdjecia sa genialne :) swietnie sie prezentujesz

    ReplyDelete
  5. i love the jacket. classic, chic and fashionable at the same time!

    Check out my latest OOTD :-)

    ReplyDelete
  6. bardzo podoba mi się stylizacja, jestem pod wrażeniem :) kurtka i spodnie sa sliczne, i mysle ze sama chętnie bym je zalozyla :) wygladasz genialnie na tych zdjeciach poza tym podoba mi się klimat sesji w ktorej jest utrzymana :) jestem też zachwycona Twoją fryzurką , szkoda ze ja nie mam takich pokreconych wlosów :))
    ps. prosze nie zostawiac komentarzy tylu "fajne" lepiej już nic nie komentować, bo takich mam ostatnio nadmiar, bez czytania postu, bez sensu...

    ReplyDelete
  7. Kochana, idealne spodnie, wspaniale wyglądasz

    cudownie,
    pozdrawiam:*
    OLA

    ReplyDelete
  8. Super zestaw na co dzień :)

    Moda i wystrój wnętrz w skandynawskim stylu - zapraszam :) http://skandichic.pl/

    ReplyDelete
  9. Anonymous11/06/2013

    Fajna, luzna stylizacja. Mysle, ze spodobalyby Ci sie rowniez ciuchy z tego sklepu http://loveitshop.pl/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo. Znam sklep, najbardziej kuszące są tam bluzy :D

      Delete
  10. Super masz te spodnie!

    ReplyDelete
  11. świetna kurteczka i buciki :)

    ReplyDelete
  12. Ja również poluję na coś pikowanego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To myślę, że na www.preska24.pl znajdziesz coś dla siebie, mają tam niesamowicie szeroki wybór jeśli chodzi o pikowane cacka :D

      Delete
  13. Świetny zestaw. Podszewka w kurtce jest przeurocza :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, to mnie najbardziej urzekło w tej kurteczce :D

      Delete
  14. Fajny zestaw, chociaż aż kusi, żeby jeszcze coś do niego dodać :). Nie zmienia to faktu, że rzeczy z osobna mi się bardzo podobają :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.bestjaabestja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :* To prawda, coś by się tam mogło jeszcze pojawić ;) jednak wolę zostać przy wersji minimalistycznej ;)

      Delete
  15. ale ślicznie! ;-)

    ReplyDelete
  16. jestem zauroczona spodniami, boskie są! I kurtka świetna ♥

    ReplyDelete
  17. Jesteś śliczna, a buty rewelacyjne!

    ReplyDelete
  18. super ! :)
    buziaki !

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu! :)

    ReplyDelete
  20. oj buty buty <3 to moja miłość ;)
    świetna stylizacja i boski blog pozdrawiam! ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja, bluzka idealnie ,,wpasowała się,, stylistycznie w spodnie, cała stylizacja ma charakter, pozdrawiam izkastyle@blogspot.com

    ReplyDelete
  22. uwielbiam pikowane ciuchy :)

    ReplyDelete
  23. that jacket is so cute, really like the quilting

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia absolutnie pierwsza klasa, bardzo mi się podobają. Spodnie duży plus, ten marmurowy wzór jest ciekawy jeśli dobrze zestawiony, a tak jest u Ciebie. Bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  25. zachwycasz totalnie

    ReplyDelete
  26. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko ze sobą współgra. Trafiłaś w mój gust :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    ReplyDelete