JORDAN FLIGHT 45

Muszę przyznać, że tym razem na prawdę długo mnie nie było i z pewnością wiele mnie ominęło. Mam niesamowite zaległości ! Mimo silnie ogrzewającego słonka w miniony weekend, nie obyło się bez ciepłego sportowego ubioru w sam raz na spacer. Tym razem padło na bluzę Nike, która miała już swoją premierę na blogu. Pikowaną kurtkę z dzisiejszego wpisu znalazłam jakiś czas temu w second-handzie za niecałe 30zł z którą ostatnio się prawie nie rozstaję. Lubię takie wypady gdzie niespodziewanie wpadną w moje ręce takie perełki. Największym smaczkiem całej stylizacji są dla mnie Jordan Flight 45 na które polowałam bardzo długo.
jeans - H&M | blouse - NIKE SPORTSWEAR / here | 
shoes - JORDAN FLIGHT 45 | jacket - SECOND-HAND


PS; Sprzedam JORDAN FLIGHT 45 HIGH (GS) EUR 38 24CM , zainteresowane proszę o kontakt na fan page www.facebook.com/evvsko 

28 comments:

  1. Lubię takie zwyklaczki :)

    ReplyDelete
  2. Lubię Cię w takim zwykłym wydaniu :)

    ReplyDelete
  3. Super Blog! Chcę zachęcić cię do udziału konkursu na moim blogu. http://agix2002.blogspot.com/2014/02/konkurs-1.html

    ReplyDelete
  4. wow buty są świetne, ja tez lubię buszować po SH kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    ReplyDelete
  5. ale te buty są genialne, obłędne! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem nimi kompletnie zauroczona :D

      Delete
  6. O! miałam dokładnie takie Jordany i po namyśle oddałam :) Poluję na nie w innych kolorach :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous2/28/2014

    Dobry fit. Musze dodać, że wyglądasz w takim wydaniu świetnie ;-)

    ReplyDelete
  8. piękne Jordany! gdzie je zamawiałaś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, kupiłam je w sklepie stacjonarnym Foot Locker :)

      Delete
  9. Jordanów pozazdrości niejedna osoba;>

    ReplyDelete
  10. świetne ! ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  11. buty są świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    ReplyDelete
  12. świetne buty:) koniecznie muszę kupić sobie jakieś w tym stylu:)

    ReplyDelete
  13. Kupuj, kupuj bo naprawdę warto - strasznie wygodne! :)

    ReplyDelete
  14. Swietnie wygladasz. Buty zdecydowanie ozywily Twoja stylizacje ;)

    ReplyDelete
  15. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  16. Jestem zauroczona butami!

    ReplyDelete
  17. Anonymous6/21/2014

    does anyone know where you can get these shoes?

    ReplyDelete
  18. Proste fajne ubrania.

    ReplyDelete
  19. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    ReplyDelete